CoilOver Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Kjøpte Mobil-1 0W40 i dag. Det var dyrt, men 0W ?? Betyr det at oljen har gode kaldstart egenskaper, eller gjorde jeg et dårlig kjøp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 er det ikk 10w da? 10w-40 er no ganske standard olje.. det jeg bruker å Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Kjøpte Mobil-1 0W40 i dag. Det var dyrt, men 0W ?? Betyr det at oljen har gode kaldstart egenskaper, eller gjorde jeg et dårlig kjøp? Høres ut som en olje som fungerer bra både vinter og sommer det.. vanligvis så blir vel mer lettflytende oljer gradert som 0W30, så det er et godt spenn i denne.. Om du trenger det aner jeg ikke.. Sikkert mange flere her på forumet som kan skrive et lengre essay over emnet... :) Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 0-W40 betyr vell at oljen har bra glyreevne både ved kald og varm motor? Desto lavere det første tallet er, desto bedre er oljen ved lav temp, og desto høyere det siste tallet er, desto bedre er oljen ved driftstemp Tar jeg feil så si fra da :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg