Gå til innhold

Kjøp av primera 98 modell. rullet 273'

Knutz

Anbefalte innlegg

Bil: Nissan Primera 2.0 TD Type: sedan

Farge: Svart (mmm...)

Pris hos forhandler: 79 000,- NOK (her kan det alltids prute litt)

Rullet: 273'

Bilen ser bra ut. Pen farge, liten spoiler med bremselys på, tåkelys, elektriske ruter. Pen innvendig. Motoren går fint og motorrommet ser bra ut.

Den var veldig god å kjøre. Tok det med på litt aktiv kjøring, og en tur på dårlig grusvei. Meget fast i "fisken", så her er det ingenting å klage på.

Servicer er fulgt, og ved 246' er tannkjede/registerkjede og diesel kjede byttet (var det som stod i service-kortet..).

Så mitt første inntrykk er at dette er mye bil for pengene, men bør man styre unna unna p.g.a noe lang kjørelenge? Noen spesielle ting jeg eventuelt bør sjekke?

takk :)

.:: Knutz ::.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel-utgavene har jeg veldig lite peiling på..men hvis den føles fast og fin, og rattet ikke føles slarkete på noen måte når du kjører den litt utfordrende, så er det et godt tegn på at den har blitt passa ordentlig på. Forstillinga er nemlig litt utsatt for dårlig vedlikehold, med typiske foringer som går relativt ofte og slikt. men er alt dette bra, virker bilen fin.

Svart er jo pent og da :)

Er veldig fornøyd med min P11 hvertfall. Har 98 modell jeg og. Flotte biler som de fleste kan trives godt med, både ved rolig kjøring og ved litt mer inspirert kjøring. Blir de passet godt på kan de gå lenge :)

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider