Gå til innhold

plassering av bom-brikke

Ranger emnet


B230ft

Anbefalte innlegg

Sett den under midtspeilet. Å kjøp deg ei front rute stripe`:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakka min svart, plassert den helt opp under mot tak trekket. Har et jævla speil med LCD skjerm i + at jeg har banner av solfilm. Så i min bil kan man nesten ikke se brikka hverken fra utsiden eller innsiden...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den må være i ruta om den skal funke.

 

Det er ikke nødvendig..

 

På jobb har vi klistret bombrikken fast på prøveskiltene vi bruker, de blir somoftest hengt omtrent der skiltet er plasert orginalt.. Så det er fult mulig å finne andre plasseringer på brikka

84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september.

91 mod BMW 520i

Fk automotive

 

!!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm tror kansje jeg går for ei toppstripe da..han nissen som satte i brikka var jo så lur å trkke brikka litt godt ned på ruta og istedefor å sette den helt oppe!

 

så til neste case da.. for at toppstriåa skal være lovlig, stemmer det med 14cm..?

 

Stripe er ikke lov :D Men lover er vel til å brytes? hehe...

Jeg har kjørt rundt i oslo med stripe i over 2 år. aldri sagt no på det.

Men er du uheldig å møtter ei klyse, så må du vel ta den av :)

Der det er en del rånere pleier purken å være JÆVLIG nøyene på stipe .. ++

Huff... Var en dag jeg skulle til fettern min på gran \ hadeland.. Tror du ikke at det første som skjedde da jeg kjørte gjennom der, var at purken kom etter meg du a :) Men her i oslo har purken kommet bort til meg å snakka, men aldri sagt no på stripa :D Stripa mi er vel 20cm + eller no hehe :) Må ha litt når man først skal ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stripe er ikke lov :D Men lover er vel til å brytes? hehe...

Jeg har kjørt rundt i oslo med stripe i over 2 år. aldri sagt no på det.

Men er du uheldig å møtter ei klyse, så må du vel ta den av :)

Der det er en del rånere pleier purken å være JÆVLIG nøyene på stipe .. ++

Huff... Var en dag jeg skulle til fettern min på gran \ hadeland.. Tror du ikke at det første som skjedde da jeg kjørte gjennom der, var at purken kom etter meg du a :) Men her i oslo har purken kommet bort til meg å snakka, men aldri sagt no på stripa :D Stripa mi er vel 20cm + eller no hehe :) Må ha litt når man først skal ha :P

 

huf ja..snuten er jo kjendt for å være rimelig "artige" de.. istedefor å bruke tid på å "fakke kjeltringer" så er de ute å ta folk som kjører med grøftelys eller har en baum å to i speilet!men det med toppstripe, jeg har jo volvo, og de fører jo orginal toning av den øverste delen av ruta..og husker jeg ikke feil er det en strek med pil nedover på på hver side av ruta..der hvor orginaltoninga slutter..tenkte kansje at det var noe slags regel at de ikke var lov å gå lenger ned enn der..

 

grunnen til at jeg ville hatt det lovlig er at skal jeg først ha får jeg en med skrift på, og da er det litt surt å først legge noen 100lapper i stripa for så å måtte fjerne den igjen bare fordi snuten fant det for godt å vinke meg inn..

menmen..får vel heller ta en kjangs;) noen som vet om noen bra steder å kjøpe/bestille? om jeg skal ha en custom med tekst i liksom..

 

må forresten takke for mange gode svar her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår