Torlie Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Bilen begynte å fjuske etter motorvask, og det som er gjort til nå er: brukt trykkluft i plugghullene, varmepistol på fordeler, sjekket motstanden i pluggledningene, byttet plugger samtidig som det ble foretatt en ny runde med trykkluft. Men fjusker fortsatt! Noen forslag? Bilen er forøvrig en 98 Honda Integra Type R. Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Er det lenge siden? Som regel så hjelper det å kjøre en liten tur. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torlie Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Er det lenge siden? Som regel så hjelper det å kjøre en liten tur. ja, 2uker kanskje. Men etter motorvasken kjørte jeg problemfritt i 8mil. Det var da jeg skulle ut senere på kvelden den begynte å fjuske... Siter 98 Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirwave Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 jeg sier det samme til deg: Jeg vill tatt av fordeler lokket og sett om det er fukt eller mye iring inni der. er det fukt eller ir så ville jeg tørka det godt og sett om det hjalp. hvis det hjelper så ville jeg kjøpt ny rotor og fordeler lokk.. Siter 2003 VW Passat 1.9TDI STV * 95, Nissan Primera 2.0 (Solgt) * 92, Golf GTI 8V (Solgt) Tråden om golfen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg