Gå til innhold

Min Audi 80 16V Quattro 1991 :)

Ranger emnet

KaffeKarsK

Anbefalte innlegg

Det var bilen i boks :) Bilen er av en jubeleumsutgave, så det er en annen front på den. Jubeleumsmerket ser du på et av bildene (under quattro merket bak) Motoren som står i er en 16V 140hk :)

Baklyktene er sotet (skal bytte lyktene etterhvert), front blinkersene er byttet til hvite glass og bilen er lakert helt ned :) Og anlegg har den selvfølgelig :D

DSC00233.jpg

DSC00232.jpg

DSC00234.jpg

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dum bil, det der. Tittet litt på den selv, men vil ha femmer :p

Hva har deg seg at det er en 16-ventiler i denne, var det denne motoren som stod i da bilen var ny eller er det byttet motor? Etter hva jeg har forstått fikk man kun 16v i competition-utgavene, som kun ble produsert fra 92 og oppover. Disse hadde B4-karosseri og S2-fangere, samt noe annet fra S2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle samme :)

Er strålende fornøyd med bilen.. sitter faktisk enn plass i Tromsø koblet til et tråløs nettverk nå ;p

Eneste som gjør at bilen ikke er strøken er dynamoreima, vannpumpereima å vannpumpa.. ellers er bilen 100% strøket, til og med lakken :)

Har alle delene liggende hjemme.. mangler bare å skifte nå :)

Noen tips til hva jeg kan gjøre med utseende på bilen? Tenker på nye speil, men det er vel ikke det store valget på dette karosseriet?

Baklyktene skal skifte til de hvit/røde.. ellers skal jeg roe ned med exteriøret å heller konsentrere meg om en pc-løsning til bilen ;)

Det er et must! :D

[o] Nissan Almera 1,4 100hk Sedan 1998

[x] Audi A4 1,8 Turbo Quattro 1996 STV [sOLGT]

[x] VW Passat 1,9TDi Syncro 1997 [solgt]

[x] Golf 2 Syncro 1990 [sOLGT]

[x] Audi 80 16V Quattro 1991 [sOLGT]

Lenke til kommentar
Del på andre sider