Gå til innhold

1979 golf 1 disel

Ranger emnet

gizzmo

Anbefalte innlegg

bare kom med en prisantydning da.

1500kr er vrakpant...

Har også 2 stk ekstra diesel motorer med gir stående + en 3 dørs som jeg har begynt å bruke nå.

også en skikkeli old school diesel fra 78 ca men denne havner garantert denne uka på fyllinga om ingen vil ha for over 1500,-

Åssen er tilstanden på den 78' diesel einseren?

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en 78 modell diesel, eneste prob er eat den er blitt løftet med stropp etter taket, gjenom frandørene, og dermed er det en slem bulk i toppen av dørene, pluss at taket stikker litt opp.. Kan dette fikses (sorry for ot, måtte bare)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare kom med en prisantydning da.

1500kr er vrakpant...

Har også 2 stk ekstra diesel motorer med gir stående + en 3 dørs som jeg har begynt å bruke nå.

også en skikkeli old school diesel fra 78 ca men denne havner garantert denne uka på fyllinga om ingen vil ha for over 1500,-

Hei jeg er meget intrisert i den 5dørsen. men jeg må nesten vite hvor i lande den står? er det kjør bar eller må den hentes Henger?

Volvo 940 Lt 96 mod

Opel Ascona b 77mod

Volvo 240 87mod

VW Caddy 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei der,

beklager for sent svar.

Skal ta noen bilder i helga for så å få lagt ut.

5 dørsen er en Formel E med 1.6 diesel, mexico beige. starter og går som ei klokke, går bra . Har justert matinga litt på den, så går litt for bra. Men må skiftes toppakning og clutchen er litt dårlig. Kan gjøre det rimelig kjapt. årsavgifta betalt , har stått siden i sommer.

den 1.5 dieselen er også mexico beige. Men har vært lakket litt med svart. Var egentlig ment som delebil for meg, men karosseriet er litt annerledes enn på 82 mod. Denne er ikke fin å se på, om noen vil ha den så må en regne med restaurering. Motorn går sikkert. men mangler startert og dynamo. Deler fra interiøret er borte, +++ men ellers pen i karosseri. har ikke vært å sett under bilen ennå.

3 dørsen blir min prosjekt bil, så beholder den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,

kan plukke ut førersetet, dette er brunt. Om du vil ha? ser brukt ut da. Et lite hull i. Kanskje ikke så delikat om man skal ha perfekt bil :boxing

Andre deler? plukker av den nå. høggern neste.

Hattehylle, lister og evt fangere? Er det noe du har

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider