Morten_A Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Kan ikke noen her inne som KAN kodde litt sette av noen timer å lage noen fete exempler av 240/242.begynner å bli en del like.Jeg har faktisk sendt mail til en som var med på The fast and the furious å lagde biler.spurte om han kunne legge litt arbe i en.en med litt decaler som blir bra.mange lakk detaljer osv... men dere photo shop gutta her inne kan vel mixe å trikse litt så folk får nye ideer.Mange som holder på å bygge bil,kanskje dem får forslag...hadde vert fett.???? eller? :wave :wave :wave :wave :wave :wave :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 lav,clean og diskret :D det er slik 240'n skal være.. er da for F!&%N ikke noen japsebil! to dørsen min får den oppskriften ; lav, ingen lister,linges håndtag og nøkkelhull, diskret bredding og V8'r Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koKKin Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Kan ikke noen her inne som KAN kodde litt sette av noen timer å lage noen fete exempler av 240/242.begynner å bli en del like.Jeg har faktisk sendt mail til en som var med på The fast and the furious å lagde biler.spurte om han kunne legge litt arbe i en.en med litt decaler som blir bra.mange lakk detaljer osv... men dere photo shop gutta her inne kan vel mixe å trikse litt så folk får nye ideer.Mange som holder på å bygge bil,kanskje dem får forslag...hadde vert fett.???? eller? :wave :wave :wave :wave :wave :wave :wave HOHO LOL, Da jeg skal begynne med bilen min skal den bli Clean! som kansje alle andre har, men da ser den da bra ut da! :iconsm Siter Volvo V50 1,6D 2008 Volvo v40 1,8L 1998 (solgt) Bmw 318is 1994 (solgt) volvo 244 dl 1981 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 lav,clean og diskret :D det er slik 240'n skal være.. er da for F!&%N ikke noen japsebil! to dørsen min får den oppskriften ; lav, ingen lister,linges håndtag og nøkkelhull, diskret bredding og V8'r v8er har ikke no i en 240 of fjøre, der skal det vært turbo!! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 v8er har ikke no i en 240 of fjøre, der skal det vært turbo!! sant nok..får unskylde meg med at jeg har en turbo toførr i tillegg til v8æn.. :hammer og en turbomotor stående i bukken alacocaina Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 men herregud.. har dere hørt om røffe lakeringer uten motivlakk.alle er ensfarga. må vel være noe som virklig vekker oppsikt.. ingen tør å teste noe nytt...er 100% enig med at å style en 240 er som å sminke en gris.. det ser jævlig ut, den skal max ha bross frontfanger. å en liten vinge med bremselys. ikke noe store skjørter osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hvorfor noen "tøffe og røffe" motiv lakkeringer som gjør at bilen ser donald ut, er at det koster alvorli altfor mye penger.. Heller bruke like mye penger på motor då(:D) , så er nok derfor ingen har gjort det. Og derfor noen mest sannsynli aldri kommer til å gjøre det hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 ikke motiv lakk da ditt brød hue.snakker om kule detaljer. se 240 sånne detaljer et rått,nesten ingen som har.. alle har en farge. sefølgelig kult det å. ja dere skjønner sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v_945 Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Stakkars den som kommer med en volvo med masse drage motiver og sånn jævla lakk som skifter farger!!! snakker om å ødelegge en volvo!!! Få bilen strøken, senk, hvite blink, turbo grill, fine felger,sperre, turbo kjol paket,(som svenskene sier), og fin eksos. Hvis man er rik tar man oppretting av kaross, og en pen lakk.(mørk blå perlemor etc) Da er man i mål!!!!!!!!' Sånn japse dekor, holder man til ris kokere!!!!!!!! alacocaina Volvo 4 life!!!!! V-945 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 sant nok..får unskylde meg med at jeg har en turbo toførr i tillegg til v8æn.. :hammer og en turbomotor stående i bukken alacocaina Ja vi med V8 i volvoene våres må kompansere med en turbo i tilegg. Min er på vei iallefall. Hva med V8 og turbo på samme motor? Twinturbo. Er det lov da? :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hw- Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 http://pics.autodb.no/789/789129-bilde4-volvotreff040.jpg http://pics.autodb.no/789/789129-bilde1-img_244520(medium).jpg Litt dårlige bilder... Siter http://www.team-heimdal.com '83 volvo 242dl 16v turbo 355hk 510nm '90 Volvo 240Gl stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 HAHA *Ler* fy faen så stygg volvo (den rosa) se den rompa a. han skulle vert korsfesta. men litt lakk detaljer er fett da.. men ikke motivlakk (bilder) på bilen. det tilhører van osv det.. enig med dem fleste her JA, no styling. perlemor blå.. er det samma som appelcandi fargen som 57 chevy hadde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Den var definisjonen på harry... :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Enda verre: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Enda verre: Haha. Har hørt at baklykter fra Lada er det nye. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg