Gå til innhold

Jeg vil se noe nytt å spesielt !!!

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

Kan ikke noen her inne som KAN kodde litt sette av noen timer å lage noen fete exempler av 240/242.begynner å bli en del like.Jeg har faktisk sendt mail til en som var med på The fast and the furious å lagde biler.spurte om han kunne legge litt arbe i en.en med litt decaler som blir bra.mange lakk detaljer osv... men dere photo shop gutta her inne kan vel mixe å trikse litt så folk får nye ideer.Mange som holder på å bygge bil,kanskje dem får forslag...hadde vert fett.???? eller? :wave :wave :wave :wave :wave :wave :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lav,clean og diskret :D det er slik 240'n skal være.. er da for F!&%N ikke noen japsebil!

to dørsen min får den oppskriften ; lav, ingen lister,linges håndtag og nøkkelhull, diskret bredding og V8'r

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen her inne som KAN kodde litt sette av noen timer å lage noen fete exempler av 240/242.begynner å bli en del like.Jeg har faktisk sendt mail til en som var med på The fast and the furious å lagde biler.spurte om han kunne legge litt arbe i en.en med litt decaler som blir bra.mange lakk detaljer osv... men dere photo shop gutta her inne kan vel mixe å trikse litt så folk får nye ideer.Mange som holder på å bygge bil,kanskje dem får forslag...hadde vert fett.???? eller? :wave :wave :wave :wave :wave :wave :wave

HOHO LOL, Da jeg skal begynne med bilen min skal den bli Clean! som kansje alle andre har, men da ser den da bra ut da! :iconsm

Volvo V50 1,6D 2008

Volvo v40 1,8L 1998 (solgt)

Bmw 318is 1994 (solgt)

volvo 244 dl 1981 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

v8er har ikke no i en 240 of fjøre, der skal det vært turbo!!

sant nok..får unskylde meg med at jeg har en turbo toførr i tillegg til v8æn.. :hammer

og en turbomotor stående i bukken alacocaina

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men herregud.. har dere hørt om røffe lakeringer uten motivlakk.alle er ensfarga. må vel være noe som virklig vekker oppsikt.. ingen tør å teste noe nytt...er 100% enig med at å style en 240 er som å sminke en gris.. det ser jævlig ut, den skal max ha bross frontfanger. å en liten vinge med bremselys. ikke noe store skjørter osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor noen "tøffe og røffe" motiv lakkeringer som gjør at bilen ser donald ut, er at det koster alvorli altfor mye penger..

Heller bruke like mye penger på motor då(:D) , så er nok derfor ingen har gjort det.

Og derfor noen mest sannsynli aldri kommer til å gjøre det hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars den som kommer med en volvo med masse drage motiver og sånn jævla lakk som skifter farger!!! snakker om å ødelegge en volvo!!! Få bilen strøken, senk, hvite blink, turbo grill, fine felger,sperre, turbo kjol paket,(som svenskene sier), og fin eksos. Hvis man er rik tar man oppretting av kaross, og en pen lakk.(mørk blå perlemor etc) Da er man i mål!!!!!!!!'

Sånn japse dekor, holder man til ris kokere!!!!!!!! alacocaina

Volvo 4 life!!!!!

V-945

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant nok..får unskylde meg med at jeg har en turbo toførr i tillegg til v8æn.. :hammer

og en turbomotor stående i bukken alacocaina

Ja vi med V8 i volvoene våres må kompansere med en turbo i tilegg. Min er på vei iallefall. Hva med V8 og turbo på samme motor? Twinturbo. Er det lov da? :)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider