Per-Henrik Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 syns v8 er kult jeg. oh så syns jeg rekke 6 er kult og vanlig turbo motor. rekke 4. og bra trima gasser motor. jeg liker egentlig det meste bare det er bra gjordt. det er det som teller. og ren 240 som gjeller. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 mye duskusjon mellom turbo å v8. lag en egen trå for detta.desuten kan diskusjonen mellom turbo å v8 folka vare evig.dem blir aldri enige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 mye duskusjon mellom turbo å v8. lag en egen trå for detta.desuten kan diskusjonen mellom turbo å v8 folka vare evig.dem blir aldri enige. fins egen tråd for det.. hjalp ikkje :P folk syns vel eg e rar, men eg mener at det fins plastikk som kler 240.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 fins egen tråd for det.. hjalp ikkje :P folk syns vel eg e rar, men eg mener at det fins plastikk som kler 240.. er ikke mye plastikk som kler bilen. bross har fin front fanger,det er alt å åsså den lille spoilern med bremselys..selv om dem blåser av i 240 km/t sikkert ikke alle som gjør det men.har hørt mye om det,har sett noen å.som bare ledningene til bremselyset henger opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 T-rød settet til BCB synes jeg er pent, frontfangeren er litt overdimensionert, men ellers er det et clean pent kit. Fried sette er det styggeste som noen gang er laget i stylinges historie. Ellers er V8 i volvo TØFT. Turbo er morsomt det oxo, men "240 TIC" er jo ikke akkuratt skjeldent. Finnes en del "240 V8" oxo, men V8 motor er "real power, no turbo shit". Turbo og popoff er jo dagligdags. Hører "phtjjjjjjj" overalt i disse dager, er ikke noe spennende lengre, mens et godt gammeldags V8 brøl tiltrekker oppmerksomheten. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hva med V8 brøl etterfulgt av en slik pfssss lyd greie da? ;) *plystre plystre* Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 er ikke mye plastikk som kler bilen. bross har fin front fanger,det er alt å åsså den lille spoilern med bremselys..selv om dem blåser av i 240 km/t sikkert ikke alle som gjør det men.har hørt mye om det,har sett noen å.som bare ledningene til bremselyset henger opp. det beste, er alltid å kjøre på noe som er designet til bilen. jeg regner med at de vingene som faller av, enten er festet feil, eller knekt før de faller av. folk pleier nemmelig å skubbe i vingene, når de skal skubbe bilen. pass på folkens!! motorstopp, husk å si til folkene at de ikke skal skubbe i vingen! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Hva med V8 brøl etterfulgt av en slik pfssss lyd greie da? ;) *plystre plystre* -er ikke noe annet å si enn GROMT om det. Så en V8 TwinT. på rudskogen tror jeg.. var en gul en med store dekk bak værtfall og en helt j*vli lyd på tomgang... Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 er ikke mye plastikk som kler bilen. bross har fin front fanger,det er alt å åsså den lille spoilern med bremselys..selv om dem blåser av i 240 km/t sikkert ikke alle som gjør det men.har hørt mye om det,har sett noen å.som bare ledningene til bremselyset henger opp. bross kler bilen ja, og t-rød som nevnt under.. syns t-rød passer til biler med helsnute, syns formen på snuten og formen på fangeren foran passer bra sammen.. fins og en fanger som ligner på t-rød, bare at den har noe ekstra kuk nederst som gjør at den ser helt jævli ut.. fried e det styggeste eg har sett, bare så ingen misforstår meg her!' syns forresten å huske en på forumet som hadde en rød 240 med en fanger fra en eller annen bil fra høggeren, noen som har bilde av den? edit: sa forresten aldri at det var mye plastikk som kler bilen.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 hva forno styling er detta T greiene a? bilde???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 birthday Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 okay. takk. gjelder det vingen å eller.den syntes jeg er fin. bakfanger syntes jeg aldri 240 har kledd.. fin frontfanger.men blir litt rart uten bakfanger som be-4-you hadde. (smak å behag) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 t-rød til höger: bilder fra produsent: http://user.tninet.se/~fzs975r/plast.o.son/v200tre.htm her har du forresten fried: uhhmmwhat? alacocaina http://user.tninet.se/~fzs975r/plast.o.son/v200fri.htm edit: ooookey, brukte visst dritlang tid på å trykke svar for så å finne bildene :P eg e 100% sikker på at eg har sett en bakfanger som har kledd 240en, men eg aner ikkje ka merke det var eller om eg har drømt:. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 264 lykter??? Vet ikke så mye om di bilene men her er bilde av en 262c 2.7l v6 trur jeg.. hehe Så trur det er lada lykter.. Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 du har sikkert drømt yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg