Gå til innhold

Jeg vil se noe nytt å spesielt !!!

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser mer ut som transporter t2 baklykter...

sånn sett ser det ut som de breie baklyktene til golf 1 og.. ganske vanlig lykteoppsett fra 70 og tidlig 80-tall det der..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er den bakfangeren noe av det styggeste du kan sette på en 240, den ser helt jævelig ut, hater den over alt på jord. skjønner ikke at folk setter på noe så stygt, så om han mobbes etter masse arbeid er vel fortjent når han brukte tida si på å motere å lakke den bakfangeren

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ang v8:

folk tenker vel det er "Juks", siden det ikke er volvo, samt at det er "billige" hk.

men, da er vel egentlig turbo i en n/a 240 også juks?

det er jo enda billigere effekt også.

Da er vel kanskje min bil også juks? :p

Siden jeg har 24v rekke-6..

men, jeg elsker bilen min..

den er så jæææævlig fet lyd i!, samt den akser rimelig bra også :)

nå mangler den bare oppussing på utseende, samt seter fremme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler meg litt på pinebenken her sammen med HPfreak, sia vi blir rene outcasts fordi vi har/skal ha v8er i bilene våre :usa:

heldigvis er smaken som rassen, delt i to :ass

jeg valgte v8'er pga lommeboka.. turbomotor er bra saker,men koster mer kroner enn v8er. dyrt blir det uansett.. har jo også en 244 med turbo i :D

syns ikke det er noen fasit på hva som gjør en 240 fin, det er lov å tenke selv...

eneste jeg hater er plastikk, har ikke noe på en 240 å gjøre.. ellers syns jeg det meste funker. personlig liker jeg en clean 240...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm DaButcher. Så bra du føler det slik.

Dama skal begynne nå og bygge sin rosa 240 og jeg leter etter Lada objekt som skal bli banebil. hehe så bra du støtter det. :)

Volvo242tic: Ringte på en grei motor til deg nå. Det var en 350 Twin Turbo som lett ga 650-750hk. Med litt her og litt der og med riktig bensin så ga den 1000 ifølge Skinne gutta.

*fundere fundere*

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm DaButcher. Så bra du føler det slik.

Dama skal begynne nå og bygge sin rosa 240 og jeg leter etter Lada objekt som skal bli banebil. hehe så bra du støtter det. :)

Volvo242tic: Ringte på en grei motor til deg nå. Det var en 350 Twin Turbo som lett ga 650-750hk. Med litt her og litt der og med riktig bensin så ga den 1000 ifølge Skinne gutta.

*fundere fundere*

har en fin 355 jeg :D :chevy nybygd sådan.. skal jeg oppgradere blir det enten kompressor, eller bygge bigblock.... klarer meg nok en liten stund med drøye 400hk...

ellers har naboen et våtsystem til salgs :naaaws

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider