Gå til innhold

Jeg vil se noe nytt å spesielt !!!

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mye duskusjon mellom turbo å v8. lag en egen trå for detta.desuten kan diskusjonen mellom turbo å v8 folka vare evig.dem blir aldri enige.

fins egen tråd for det.. hjalp ikkje :P

folk syns vel eg e rar, men eg mener at det fins plastikk som kler 240..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fins egen tråd for det.. hjalp ikkje :P

folk syns vel eg e rar, men eg mener at det fins plastikk som kler 240..

er ikke mye plastikk som kler bilen. bross har fin front fanger,det er alt å åsså den lille spoilern med bremselys..selv om dem blåser av i 240 km/t sikkert ikke alle som gjør det men.har hørt mye om det,har sett noen å.som bare ledningene til bremselyset henger opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T-rød settet til BCB synes jeg er pent, frontfangeren er litt overdimensionert, men ellers er det et clean pent kit. Fried sette er det styggeste som noen gang er laget i stylinges historie.

Ellers er V8 i volvo TØFT. Turbo er morsomt det oxo, men "240 TIC" er jo ikke akkuratt skjeldent. Finnes en del "240 V8" oxo, men V8 motor er "real power, no turbo shit". Turbo og popoff er jo dagligdags. Hører "phtjjjjjjj" overalt i disse dager, er ikke noe spennende lengre, mens et godt gammeldags V8 brøl tiltrekker oppmerksomheten.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke mye plastikk som kler bilen. bross har fin front fanger,det er alt å åsså den lille spoilern med bremselys..selv om dem blåser av i 240 km/t sikkert ikke alle som gjør det men.har hørt mye om det,har sett noen å.som bare ledningene til bremselyset henger opp.

det beste, er alltid å kjøre på noe som er designet til bilen.

jeg regner med at de vingene som faller av, enten er festet feil, eller knekt før de faller av.

folk pleier nemmelig å skubbe i vingene, når de skal skubbe bilen.

pass på folkens!! motorstopp, husk å si til folkene at de ikke skal skubbe i vingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med V8 brøl etterfulgt av en slik pfssss lyd greie da? ;) *plystre plystre*

-er ikke noe annet å si enn GROMT om det. Så en V8 TwinT. på rudskogen tror jeg.. var en gul en med store dekk bak værtfall og en helt j*vli lyd på tomgang...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bross kler bilen ja, og t-rød som nevnt under.. syns t-rød passer til biler med helsnute, syns formen på snuten og formen på fangeren foran passer bra sammen.. fins og en fanger som ligner på t-rød, bare at den har noe ekstra kuk nederst som gjør at den ser helt jævli ut..

fried e det styggeste eg har sett, bare så ingen misforstår meg her!'

syns forresten å huske en på forumet som hadde en rød 240 med en fanger fra en eller annen bil fra høggeren, noen som har bilde av den?

edit: sa forresten aldri at det var mye plastikk som kler bilen..

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

t-rød til höger:

IMG_1324Medium.jpg

S3010078.jpg

bilder fra produsent: http://user.tninet.se/~fzs975r/plast.o.son/v200tre.htm

her har du forresten fried: uhhmmwhat? alacocaina

http://user.tninet.se/~fzs975r/plast.o.son/v200fri.htm

edit: ooookey, brukte visst dritlang tid på å trykke svar for så å finne bildene :P

eg e 100% sikker på at eg har sett en bakfanger som har kledd 240en, men eg aner ikkje ka merke det var eller om eg har drømt:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider