Gå til innhold

Jeg vil se noe nytt å spesielt !!!

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

eg har nok esset litt på leggen her, har egentlig aldri studert 260-lyktene :/ uansett, det ble foreslått caravelle t2-lykter, eg trodde de het t3 disse her, men det vet eg egentlig ikkje..

829513-bilde2-bil002.jpg

819382-bilde6-vw-syncro_90007.jpg

835976-bilde3-bmwogvw003.jpg

en lada:

fs_lada_1500s_back_1981.bmp

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

-er ikke noe annet å si enn GROMT om det. Så en V8 TwinT. på rudskogen tror jeg.. var en gul en med store dekk bak værtfall og en helt j*vli lyd på tomgang...

Det er en på Flisa som eier den. Men den har jo bare 600 hk så jeg vil si det er for snill motor ;)

Vet jeg sa bare, så ikke kommenter det lol

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det denne?

bbbdcd44.jpg

Flirte vertfall nå jævlig når jeg så gatebil 2004 filmen...Hu dama spurte om han hadde vært med på breisladdkonkuransen før,og da svarte han: "Næj d e første gang,æ kommer rætt i fra låven å rætt hit" :thumb

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det e sant...var vell ikke så extremt med V8 Twin Turbo på "bare" 600hk.med det mener jeg ikke at det er lite hester,men at det kanskje var lite til at det var twinturbo...synes hvertfall motoren ser sinnsyk ut!!

Btw. har 2 bilder av motor-rommet på den bilen...og det ser ut som det er bytta litt stæsj fra det ene ble tatt...ser litt fett ut da :pray

DCP_0257.jpg

P7103278.jpg

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange biler som går bedre enn den der. syntes ikke den drar så bra og går noe fort jeg. men men

v8+600hk eller hva det nå er i en 240 er jo bare lik dårlig feste da.. ellers må vel en ha dragrace hjul. sikkert ikke alle som har dårlig feste men. går ikke så fort da når det bare spoler. dem abonerer vel på dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har FEITE slicks.. aka drag hjul, han har jo bredda bilen MYE. og som jeg sa. jeg syntse ikke den går bra til å ha 600hk.. burde gått fort ihvertfall, den er sikkert DRIT sterk, men sprek syntes jeg ikke

men altså.. forskjellen på bildet er med og uten IC. øverste uten nederste med

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt løser man igjen med wheelie bars ;) Hadde det på Camaroen min. Kjempe kjekt :)

Men sant det, syns ikke denne går sååå fort til å ha 600 hk. Er likssom ikke noe super sprut i aksen eller kjøringen syns jeg :(

prøve en 240 med 350 motor på vinteren...det kaller jeg hjelpesløs bil. turboen er bare morsom på vinteren (220-270hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider