Gå til innhold

Jeg vil se noe nytt å spesielt !!!

Ranger emnet

Morten_A

Anbefalte innlegg

• Svar 98
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Brukte min i hele vinter jeg! 300 hk og 490 Nm på bakhjulene. Med 17" piggfrie dekk. Kjempe spennende å kjøre 7 mil hver dag på snø da. Men har da bilen enda :)

var 300hk i denna å.. med shiftlight å. den lyste med en gang.veit ikke hvor mye Nm det var men. var bare det å komme i gang som var litt vansklig.var piggfrie dekk dette å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparket?? Har han solgt den???

Du får hilse ifra meg.

Har han fått den på veien enda da?

Sparket=Flyttet seg godt når han gav gass;) Han har ikke solgt den ennå.Har tatt den hjem til seg nå.skal vel skrue av toppene og lete etter hvor det er sprekk siden oljen som skal kjøle motoren så ut som leire.... anger2 hilse skal jeg gjøre vettu :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med litt å leke seg med om vinteren. Men ikke med denne bilen mer. Har kostet meg for mye til å skli ut i en sving eller noe....

Så bra JEPS ikke har solgt den da. Han snakket om det engang for han var litt lei. Glad han har beholdt den enda.

Blir noe oppgraderinger på min i vinter og. Må jo sette rekord med hk for meg. Uten nos så klart. ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han ble litt lei tilslutt..for når han fikk dn var jo girkassen som var i ødelagt.gikk jo bare i revers + at bilen ikke startet og sånt.så ville han ikke kaste dn for den var jo preppet.og når vi fikk på girkassen og motoren startet og gikk fint så tror du faen det ble fuck med motoren....:( er surt å bruke mye penger på ting som ikke man får brukt!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..jepp :) håper det ikke er noe veldig alvorlig...mulig sprukket topp/blokk.Men får se når han får av.Kan fort bli veldig dyrt vertfall...serlig når delene som er på ikke er orginale heller(portet og sånt)...men får ta det med en klype salt og se hva som skjer

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei!

Lenge siden jeg har kikket her. Burde vel svart for en måned? siden... Men ang. den gule 240'n, så ser den jo ikke så værst ut da, men er noen ting jeg vil si om den:

-det øverste bildet er jo rett og slett *ristepåhue* uten intercooler = fatal idiot...

-Det nederste ser litt bedre ut.

-Burde fått mer hk ut av en så grom bil, men hvorfor ha så store turboer da? Må jo vente halve dagen for å få "spola opp" de turboene skikkelig så dem lader... Altså nå har ikke jeg så utrulig greie på V8 240 her ass... Men la oss si at motorvolumet er på 3,5liter 3,5/2=1,75 liter pr turbo. -Da greier man seg garantert fint med to turbonestics T3 med den "beste trimmen". Mye kortere spool opp, bedre axx...

Mulig jeg er litt på jordet når det gjelder dere V8-folka som har greie på detta, men når jeg ser to stoore turboer uten intercooler som pøser glovarm luft rett inn i innsuget, da rister jeg værtfall på huet!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

-det øverste bildet er jo rett og slett *ristepåhue* uten intercooler = fatal idiot...

-Det nederste ser litt bedre ut.

-Burde fått mer hk ut av en så grom bil, men hvorfor ha så store turboer da? Må jo vente halve dagen for å få "spola opp" de turboene skikkelig så dem lader... Altså nå har ikke jeg så utrulig greie på V8 240 her ass... Men la oss si at motorvolumet er på 3,5liter 3,5/2=1,75 liter pr turbo. -Da greier man seg garantert fint med to turbonestics T3 med den "beste trimmen". Mye kortere spool opp, bedre axx...

Mulig jeg er litt på jordet når det gjelder dere V8-folka som har greie på detta, men når jeg ser to stoore turboer uten intercooler som pøser glovarm luft rett inn i innsuget, da rister jeg værtfall på huet!

Men hvis det er en 350 så blir vel det noe sånt som 5,7 liter? Å han må vel ha store turboer får å ungå så varm luft..?

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT men å ha en V8 på 3,5 liter er som å piss parafin på sokka sine. Fungerer bare ikke. Hehe men funderer selv på 2 snurrer selv på en V8. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda....

Vet om en som byggde en 350 me 2 snurrer.. den ga 550 hk på 0,5 kg ladetrykk.. Ikke ille det..! :boxing

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider