1.8t quattro Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 noen som har bilde av de originale s4 eller rs4 skjørtene skal tilfelle ha de til en a4 97.takker for svar .mvh magnus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 noen som har bilde av de originale s4 eller rs4 skjørtene skal tilfelle ha de til en a4 97.takker for svar .mvh magnus har s4 typen på min 2000 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 har sett bilen din ett par ganger ,den er bare lekker yummy .blir de skjørtene bare lagt over tectylen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 har sett bilen din ett par ganger ,den er bare lekker yummy .blir de skjørtene bare lagt over tectylen de ligger utenpå kanalen ja. går også godt under gulvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombur Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Det så veldig bra ut. Har lyst på slike jeg også. Hvor kjøpte du de? Siter -------------------- 1998 Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Det så veldig bra ut. Har lyst på slike jeg også. Hvor kjøpte du de? ...gjennom jobben. Norsk Bildelsenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1.8t quattro Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 vet du ca pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 vet du ca pris ..dessverre, men penger er vel ikke noe tema når det kommer til bil?! Det koster det det må for å få det som en vil ha det.. neida, kan jo sjekke litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 vet du ca pris du må bytte listene nederst på dørene - ca pris pr stk: 700,- +mva terskellister (S4)pr stk: ca 980,- +mva selve kanalskjørtene finner jeg ikke noe på nå. det er masse orginalt festematriell og lister i tillegg, så noen kroner går det nok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg