Gå til innhold

Kzn - Opel Vectra A 92'

Ranger emnet


kzn

Anbefalte innlegg

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var vel en kombinasjon av glatt vei og bergvegg som gjorde skaden ja...

 

er en kar som holder på å bytte dør og sånt i dag, men ble muligens litt problemer ettersom stolpen som holder dørhengslene kanskje var bøyd.

 

Tholandsli: jota plast nei, bi vel orndtli lakk du ska ha på håpa eg :P

- 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX

x 1992 Opel Vectra A 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e det mye arbeid å skifte lys i instrumentan ? har sinnsykt lyst på grønt lys i speedometeret ;)

 

ikke så mye jobb tror jeg... er plug-and-play de diodene jeg har kjøpt. bare å sette inn istedet for orginal pærene.

 

må vel av med speedometer wiren av girkassen for å få ut speedometret da.

 

 

Update:

fått på dør, speil, blinklys, forskjerm:

 

445a459a.jpg

4b8f91ae.jpg

2f9aaacc.jpg

 

lakkering neste... ;)

- 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX

x 1992 Opel Vectra A 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Får ikke tak i hvite dører til min :(

Ville du kjøpt en annen farge, og så lakkert? Blir det like bra?

Og skifta du skjermen selv? Skulle skru min på igjen i dag, men det er umulig å få det beint..:S Kan det være skjermen som er bøyd, eller er det vanskelig å få det til å bli beint? Skjermen går bare innenfor dørkanten liksom... Irriterer meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jo vært enklest og sikkert billigere å kjøpe hvite dører... men kjenner du noen som er flink til å lakkere så bør det jo bli bra :)

 

jeg bytta ikke skjermen og døra selv, så blir vanskelig å svare på det siste der...

 

men døra og skjermen er ikke heeeelt rett til meg heller, men det er fordi den stolpen hvor dørhengslene sitter ikke er helt rett..

 

skal skru av døra og skjermen i løpet av helga å blir lakkering til uka, skal si ifra hvordan det blir

- 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX

x 1992 Opel Vectra A 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk fiksa demperen ja :)

 

bestilte meg hvite instrumentskiver i dag:

OP641704.jpg

 

skrev at jeg ønsket å få de med blått i stedet for rødt lys da... leveringstid var 2-3 uker... var visst ikke på lager

 

heij, hvor bestilte du de hvite skivene? + dioder? er de fra dn linken på bilde der elr?

 

stygg smell der da... synd.. :oohh

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår