Fox Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Mener jeg fikk ut instrumentene fra SRI'en men i SE'n sitter de fast i ett eller annet. Virker som om det er en ledning som holder igjen. Får den frem 1cm men så stopper det. Skulle ha byttet pære til klokka. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 speedometer wiren? hvertfall den som satt fast på min når jeg skulle ta den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pow Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 garantert speedwire'n, du må koble den av inne i motorrommet og la wiren henge på instrumentene ellers får du et problem ved montering igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 er ikke vits å la den henge fast på instrumentene dah, er rimelig enkelt å feste den igjen, er slags klikk-lås på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg