Gå til innhold

Et dumt spm

Ranger emnet

Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

cheers hehe...

Fett FETT!! nå har jeg fått oppkjøring.. I slutten av sept.. GLEDER MEG!! Var ute å kjørte idag.. hehe. Ingen hjemme.. Damn bilen begynner å komme seg.. Altså jeg begynner å takle den ganske bra nå:D alacocaina

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, blir bra! Da er det rett på Corradomøte da! Pass på å ikke bli tatt rett før oppkjøringa nå da, hvis ikke blir det 2 år til :coplight Bare vent, det er masse å glede seg til! Svinger i høy fart digger jeg mes, den bare klistrer seg ned! Prøv mot hissige bakhjulstrekkere særlig, de blir som regel flaue;)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, blir bra! Da er det rett på Corradomøte da! Pass på å ikke bli tatt rett før oppkjøringa nå da, hvis ikke blir det 2 år til :coplight Bare vent, det er masse å glede seg til! Svinger i høy fart digger jeg mes, den bare klistrer seg ned! Prøv mot hissige bakhjulstrekkere særlig, de blir som regel flaue;)

FEEEEEEET!jeg gleder meg som en unge.. Nei nå er den parkert.. Skal bare kjøre ut sammen med far til jeg får lappen. Men jeg må senke bilen.. Hvordan senke sett har u på din Corradon? hehe.. Seff er det RETT på corradomøte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe FK greier nå, 60/40mm, men må bytta da de ikke har sunket sammen etter to år på bukker!;) Tror det har kommet luft inni der eller noe, hvis ikke så har bilen bola eller noe, siden høere har den blitt;)

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellothere lurte på om noen av dere har bygged en skikkelig basskasse i rompa på corran lurte på om dere kunne adde noen bilder sånn at jeg kan få noen ider.. Skal begynne å sette inn kabler imorgen..

Håper på noen bilder! takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å konstruerer akkurat nå jeg forresten;) Men har bare tegninger på papiret enda, men kan legge ut bilder så snart byggingen er i gang, forhåpentligvis på søndag...

smuuuuuuud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhaling av ladere og alt du ellers måtte trenge av G60 deler, det er http://www.Volksport.no det. Anbefales på det sterkeste!

Har til nå handlet for relativt MANGE tusenlapper fra han, og er svært fornøyd!

Ang bilstereoen, her er ett bilde å kikke på:

DSC00448.jpg

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhaling på garasjegulvet anbefales ikke!!!!!!!!!!!

Det er en del morro i en G lader..bl.a en del spennende deler som skal sitte som ett skudd, ellers går fort laderen til helvette. Laderen består av tre hoved deler, innsugshus, scroll og utblåshus. Jeg trodde faktisk laderen min var god som gull, men hadde faktisk ganske tragiske, store skader på to av disse delene på min lader. Og skader får mann ikke fikset. Greit å koste på de kr for å få noen som virkelig har know how og verktøyet til å utbedre servicen.

Assholes in the rearview mirror are closer than they appear.

- -91 VW Corrado G60 "dyret"

X -89 VW Corrado G60

X -97 Polo 6N 16V

X -91 Corrado G60 "dyret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider