Gå til innhold

D1 R3 - Sugo 2005

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noe av det råeste jeg har sett. Han har en helt syk vinkel før siste venstre svingen.. I siste svingen også egentlig. Og at han holdt flatt når bakhjulet forsvant over kanten i første høyren.. En av de gangene du tenker "Whoaw.. " og ser gjennom klippet et par ganger.

Helt værst :respect

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er vel runde3 ?

Lurer litt på det jeg også. Runde 4 var jo på Autopolis. Sto runde 4 på v-opt.co.jp tror jeg, men der sto det også 2004, noe det jo ikke er ettersom Kumakubo kjører Impreza... Samma egentlig. Er sykt fett uansett :D

Edit: Står jo runde 3 på siden som linken viser til. Dumme meg :hammer

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den impreza'en var kul. sikkert ikke noe jobb med bygge om til rwd.

Usikker på om du var ironisk eller ikke, men i utgangspunktet er det jo ikke så vanskelig. Men så har ikke JUN valgt den enkleste løsningen da. Sitter en 2,5l Legacy motor og S15 girkasse på denne. Usikker på bakaksel men mener at det var enten Skyline eller Supra :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt JDM Option filmene over nett? Helst til under 200 kr filmen, da regner med at dette er best å kjøpe i utlandet siden det ikke er mulig å få slike priser her til lands.

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt JDM Option filmene over nett? Helst til under 200 kr filmen, da regner med at dette er best å kjøpe i utlandet siden det ikke er mulig å få slike priser her til lands.

Jeg bestilte de rett fra option. Da kosta det omtrent en 200-lapp for filmen med frakt.

Men jeg bestilte bare en film, så jeg slapp moms, bestiller du flere filmer samtidig må du fort betale moms på det (fordi verdien av pakka kommer på 200kr+)

Om det lønner seg å bestille en og en eller fler om gangen, veit jeg ikke.

men, ja det er mulig å få filmene rett hjem i postkassa for under 200 kr.

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider