ROLF Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Det meste er vel til salgs!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 ligger ikke den gule på autodb da? eller er det en annen? Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 er nok ikke samme bil det gitt.... :D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zetec-escy Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 HURRA!!! hehe.. sparkling! :D:D:D Siter Ford vant alt.... (I likhet med alle andre merker) :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Blir kjempe bra Rolf!! Artig at noen tar vare på slike biler og gjør dem fin igjen :wave Har ikke lyst å ta vår også, en mk2 vell og merke=) fjerne litt rust osv.. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROLF Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Blir kjempe bra Rolf!!Artig at noen tar vare på slike biler og gjør dem fin igjen :wave Har ikke lyst å ta vår også, en mk2 vell og merke=) fjerne litt rust osv.. Eh ... Mo i Rana - Arendal ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Hehe ja det er jo fort gjort=) Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 Eh ... Mo i Rana - Arendal ? hehe..jeg har hus i Arendal så jeg kan jo bare ta mk2'en vår på henger så kommer jeg innom Rolf? :p Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROLF Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 hehe..jeg har hus i Arendal så jeg kan jo bare ta mk2'en vår på henger så kommer jeg innom Rolf? :p Tror jeg står ovewr den Mk2 jobben ja! Men du er hjertlig velkommen innom om du tar turen til Arendal ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Tror jeg står ovewr den Mk2 jobben ja!Men du er hjertlig velkommen innom om du tar turen til Arendal ! hehe, ja tror jeg står over den mk2'en også! Takk takk, hadde vær gøy å titta innom :) Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 hva er den ønskede prisen på gulbilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROLF Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 hva er den ønskede prisen på gulbilen? Jeg fikk 2 bud i vår , et på 80k og et på 100k . Men det var den gang.Budgivere den gang har handlet andre biler! Jeg kan vurdere bud på bilen over 80k , men kun fra dem som har sett bilen først! Ikke på denne tråden. Rolf 95970550 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 24, 2005 Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 MK 1 er gull! Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ROLF Skrevet September 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2005 Prosjektet tar pause i 2 uker ! Jeg drar til Malorca !! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet September 27, 2005 Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 hehe, da kan vi også lik så greit ta en to ukers pause :p Vi er avhengig av deg Rolf! :p God Tur! :) hellothere Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg