ZtilongZ Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 ...en post som passer utmerket i Off Topic! Hvor langt har dere rygget i et strekk? Jeg kommer nettopp hjem fra ny "offisiell" rekord med en Volkswagen Passat. Tid brukt: ca. 1 time Avstand: 1 mil Noen bedre? :fire: Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Hahaha...:D Lite å drive med i ferien?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 rygging er jo dødsartig også lager det en sånn snasen lyd :P men så veldig mye lenger enn ett par hundre meter har jeg nok aldri rygga :D Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Eh... Ehm... Kjørte inn i en jææææævla trang gate en gang, også kom det en fuckings kødd i enden der. Han kunne bare ha rygga 2 meter tilbake og latt meg kjøre ut, men neida; Pressa meg med vilje så jeg måtte rygge 40-50 meter. Forstillinga var ødelagt (kunne ikke holdt rattet rett og rygget rett ut, da gikk bilen skeivt) og gata trang med biler på begge sider, så jeg ble jævlig nervøs etterhvert i frykt for å bulke... Satt to karer oppi, dobbel så svære som meg begge to, så jeg var nok klok den dagen og ikke viste fingern. Helvetes opplevelse... Idiotoppførsel var det!! Så faen meg ut som om han gliste. *fantasi om å skyte karen midt i panna der og da* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Jeg har kanskje rygget 3-400 meter på det meste, men en kompis av meg har rygget sikkert 1 mil eller noe sånt. Jeg var med da og da var en opplevelse, jeg personlig har ikke så lyst til å rygge så langt så lenge det er andre biler i nærheten, siden du har full vikeplikt for alt og alle når du rygger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Rygget rett over en mil med en gammel granada med revnet bensintank. (måtte rygge for å holde på den likke bensinen som var igjen, var slak oppoverbakke og) (dette var 6-7år siden) Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Jeg var med da og da var en opplevelse, jeg personlig har ikke så lyst til å rygge så langt så lenge det er andre biler i nærheten, siden du har full vikeplikt for alt og alle når du rygger. En opplevelse ja... det skal jeg love deg:P... Men tviler på at det blir gjort igjen med det første... Ang. det med vikeplikt for alle er jo noe å tenke på, men med så lite biler som det er rundt her på DAGEN, så var ikke det noe stort problem inni små"gatene" i 3 tida på natta :) Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 har rygga hele rånerunda på Hamar kl fem om morran for mange mange år siden. ingen anelse på hvor lang denne er. men er rundt noen hjørner for å si det sånn :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Har ikke rygget langt, men satt på med en som rygga fort. Sto vel over 70km/t på speedometeret. Heftig revers på den Mazda`en. Enden på visa var at vi traff en stein 4 mann ikke kunne rikke etterpå, kastet den 10-12 meter, fløy litt, rev opp bensintanken, og gikk på McDonalds og tok lunch. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Har ikke rygget langt, men satt på med en som rygga fort. Sto vel over 70km/t på speedometeret. Heftig revers på den Mazda`en. Enden på visa var at vi traff en stein 4 mann ikke kunne rikke etterpå, kastet den 10-12 meter, fløy litt, rev opp bensintanken, og gikk på McDonalds og tok lunch. når eg rygger viser speedometert mitt 0km/t... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Folkens.. skaff dere en hobby :hammer (som ikke har med rygging å gjøre) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 haha dt virket faktisk litt artig noen av de historiene..hehe..kanskje jeg skal prøve selv hehe cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Har har 90 km/t i revers 300-400m i en Civic VTi... :) Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 når eg rygger viser speedometert mitt 0km/t... På nyere biler med elektronisk speedometer viser det farten når du rygger også, og på gamle citroener er speedometeret ofte en liten sylinder, som går andre veien :hammer da viser det gjerne 180 når man rygger... litt kult! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 For nokre år sidan sleit eg som f... om vinteren med å komme opp en laaang bakke til der eg bur (bygda ja). Enden på visa blei å rygge heile bakken i snødrevet og mørke. Er vel ca 3 km med litt u-svingar og ymse.... Stiv i nakken blei eg og.... :( Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg