espen Skrevet Mai 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2002 Det var vårmønstring på lagunen i dag, i strålende solskinn og sommertemperatur. Som vanlig var det enormt mye biler og folk, men litt trist at Lagunen har blitt bygget ut slik at mange av godbitene denne gangen sto inne under tak - det var nesten umulig å ta bilder inne. Ca 80 bilder er lagt ut på http://www.evo.no. Mvh Espen Vindegg evo motorsport Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeW|ar Skrevet Mai 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2002 Bra bilder espen! du fant veien inn her du og ja?=) Mvh Jan Siter 1997 Audi A8 (S8 wannabee) 1997 Audi S6 (http://www.bankraner.no) 2006 Vw Touran 2.0 TDI Highline 99/00 Suzuki Gsxr 750 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Et bilde fra Espens side, som ikke falt helt i smak hos undertegnede: Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Et bilde fra Espens side, som ikke falt helt i smak hos undertegnede: Mvh Marius AHHAHAHAHHHAHHA DAMN! hvor har han fått all den plasten fra? imstupid Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Et bilde fra Espens side, som ikke falt helt i smak hos undertegnede: Mvh Marius Han der har missforstått 'rice-boy' uttrykket helt :rolleyes: Det er en av de mest latterlige BMW'ne jeg noen gang har sett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Er det bare meg eller er det Johny Tran som kjører??:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Originally posted by marius Er det bare meg eller er det Johny Tran som kjører??:D :D :D Likheten er slående hehe ;) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Den bilen får meg til å tenke på en som går i Asker; En E36 med M3 merke bakpå, eneste som er litt merkelig er at han har en potte på størrelse med et sugerør, og tromler bak :D Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet Mai 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2002 Det er en 325 automat som suger maks :-) går helt ræva Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Ligger også litt over hundre bilder jeg tok på http://kenny.slem.no/bergen :) Da er det vårmønstring i Haugesund på søndag som er neste post på programmet!! Siter - Kenny Live fast, die young, leave a beautiful corpse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg