jossa Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 hei, en kompis av meg har en 929 rekke 4 2.2 å det er plenty med plass oppi der så vi spekulerte i om vi sku bytte ut orginal systemet med et K&N filter.. bare et kon filter altså.. noen som har noen erfaring? .. det står nemlig noe jeg mistenker er en luftmengde måler der å hvordan skal vi koble dette i forlhold til værandre? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Er nok bare og fjerne orginale boksen, og montere på filteret.. Luftmengde måleren sitter etter boksen uansett, husk og få det tett bare! cheers Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 som jeg trudde.. men er det kritsk hvor langt unna den står? fordi den er koblet rett på boksen med filteret ... boks->måler->gummi rør... Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Sørg for at filtret får frisk og kald luft da, ellers har det ikke noe funksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 ja.. må nesten komme på no smart der.. har du noen anbefaling? legge en slange opp fra sjørtet å så opp mot filteret? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Lag skjerming rundt filtret så det ikke kommer varmluft fra manifoil osv. så kan du begynne å tenke på rør/slange fra grill eller andre plasser med my god luft. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 stjeler tråden littegrann:P noen i trondheimsorådet som kan hjelpe meg. har kjøpr kn filter men får det ikke tilo å passe med luftmengdemåleren, trenger noen slags form for overgang imellom filteret å måleren. Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 hehe lurte å på det.. vist det ikke passer.. varmepistol å ducktape er vel litt jalla :hammer Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det man trenger en flens. Antagelig firkanta med fire hull til skruer som går over til ett 2" -> 3" rør. En kjent sak på de fleste BMW. Slik som dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 dyrt? kan man lage til noe hjemme mekk som fungerer bra? Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Ta en tur til ett sted/firma som skjærer og sveiser. Om du får pratet med en som jobber der kan han sikkert ta det svart + materialkostnader. Husk å ha med mål. har oppdatert med bilde litt lenger opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Jeg har en slik liggende å slenge, et rustfrittrør som jeg har TIGet på ei plate i enden på, var vell et 3" rør mener jeg. Kan selge den om noen vil ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 pris? .. hmm kan jo være en løsning Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 "Flensen" er ikke utskjært og hull er ikke borret, men her er et bilde av den. Kom med ett bud om noen er intressert. http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=34784 http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=34785 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 250-300? må se litt først da.. men kan være jeg er interesert i den ja Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg