SiLvEr_19 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Hører rykter om at det er en Mazda MX-6 i bodø? Vet noen om det? Er i Bodø nå så tenkte jeg skulle på tak i fyren? Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hører rykter om at det er en Mazda MX-6 i bodø? Vet noen om det? Er i Bodø nå så tenkte jeg skulle på tak i fyren? så bilen din i dag, ganske fin bil har :) har du vært lenge i bodø ?? har sett en blå mx6, men er usikker på om det er din eller om det er en til... Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hey thanx! Har vært her siden søndag. Drar igjen på fredag. Tror ikke det er styling på den som "skal" være her. Og tro meg du ser bra forskjell jah.. Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cthansen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 har bodd i boød i ett år nå, men ikke sett noen mx-6'er... Siter 87 Ford Scorpio RS 2,4i 00 Golf 1,6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Nei det er ikke sikkert det er en der. Kom akkurat hjem etter 1uke der oppe. Så ingen såe... Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Vet at det bruker og stå en ganske så orginal MX-6 utenfor prix på nedre hunstadmoen, tror fyrn som eier den jobber der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hjelper nok ikke så mye nå, tråden er tross alt nesten et år gammel.. les når siste post var før du poster neste gang;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_19 Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hehe... Ja jeg vet d nå, men takk uansett :) Siter SiLvEr_19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg