TurboLeon Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Så vist han elektronikk fyren herfra ikke kan fixe det så kan du Matador fixe det eller ?? Fixet slike feil før eller ?? å i så fall vist alt som du sier er røket så vil dette koste meg hvor mange kroner å reparere ?? MVH Lsi Coupe Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 prøv jorde phono kabel, funka for meg iaffal. Og hvor jorda du disse ?? samme punkt som forsterkerne eller ?? MVH Lsi Coupe Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Så vist han elektronikk fyren herfra ikke kan fixe det så kan du Matador fixe det eller ?? Fixet slike feil før eller ?? å i så fall vist alt som du sier er røket så vil dette koste meg hvor mange kroner å reparere ?? MVH Lsi Coupe han greier det nok tror jeg! hellothere men ellers sier du ifra!! nei, aldri så mye mer så lenge du får ut lyd -rundt det rizla nevnte skulle ikke være så langt unna- . cheers forresten: sånt feil vil du som regel ikke kunne se det på en Pioneer, eller lukte "brente komponenter" den må du måle deg frem til!! Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Og hvor jorda du disse ?? samme punkt som forsterkerne eller ?? MVH Lsi Coupe chassiset på spilleren.... Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Da var spillern reparert, han fixa det på en kveld, og tok 400 for jobben....var en jordingsbane som var av! Nå funker alt som bare d :D:D:D Bare sånn at dere vet det lissom :P Takker for all hjelp.... LSi Coupe Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Jeg kan like så godt fortsette med denne tråden, etter som jeg vet at det er utgangene på rca som er ødelagt også, har feilsøkt og finner ingen feil i spilleren, sitter klar med lodde utstyr men hjelper svært lite da jeg ikke finner feilen! Noen som kan forklare hvor bruddet ligger ??? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Han som fixa spillern min sa han måtte feilsøke en del før han fant feilen...vet ikke hvor den var selv....det var en jordingsbane som var av, som han loddet! Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 Ja, driver å leiter med finner det ikke! Har en søt liten pioneer jeg og hellothere Jeg er glad at du fikk ordnet din iallefall! Si ifra noen om noen vet hvor feilen kan ligge!! Edit: Kan det være rundt antenne jordinga? lodda iaffal den på nytt, så svidd ut der faktisk.. så skal ut og koble på fanskapet nå cheers kommer tilbake! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Tror ikke det skal vere så veldi vanskelig å finne denne feilen....Håper det ordner seg, men vist du spør matador her på forumet, så kan det hende han vet dette....tror han er ganske så flink med slikt...... Lsi Coupe Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg