EspenG Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 basser til ca 1500kr pr stk, har sett på fosgate p2 til ca den prisen, noe annet som er bedre til samme pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 størrelse på subben hadde vært greit å vite om man skal gi råd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenG Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 gikk litt fort, men var 12"som jeg tenkte på . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 pioneer TS-W121SPL er en veldig god sub. spiller høyt, og har god lydkvalitet. oster som regel 1499,-. http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=3470&taxonomy_id=430-467 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenG Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 noen som har erfaring med p2 12", vil ha noe som bare ikke dunker alt for mye men skal være god lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Du har jo cadence ultradrive til 1600. hos bassbrothers Rf elementene er tungdrevne så du kommer til å trenge endel strøm for å drive de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 http://slettesautohifi.no/catalog/product_info.php?cPath=35&products_id=74 har hørt dem.. spiller greit til den prisn.. rf e et åverprisa merke... etter min personlige mening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Infinity Kappa Perfect 10.1 til 1790,- pr stk. Fusion F-12 til 1590,- pr stk. Earthquake Tremor X12 til 1490,- pr stk Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Vil nå alikevel nevne at P212S4 f.eks til 1490 ikke er overprisa i forhold til div andre merker jeg har prøvd i den klassen. Hadde f.eks 2 stk. P2 12ere i golfen og de fungerte utmerket! Men... vil du ha store ressurser for RÅTT trykk og elementer som tåler masser av juling? da går du for pioneer ts-w121spl til 1490! Det er noe av det råeste jeg vet av til den prisen. du finner den f.eks hos http://www.boomcar.no (ikke boomboom for de som lurer) Anerkjent sjappe i Grimstad med masse gode tilbud :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Kommer jo litt ann på hva du har tenkt å fore dem med å da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Kommer jo litt ann på hva du har tenkt å fore dem med å da. Vet av erfaring at RF P212S4 funker fint fra 200w rms og oppover... Pioneer trenger nok endel mere for å funke optimalt men... Litt nyskjerrig på hva han skal dra godsakene med selv :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 En kompis av meg kjørte en p4004 brokoblet til 200w på det rf elementet, men det ble ikke skikkelig sus i serken før vi koblet på T15002. Da ble det bassen sin da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 En kompis av meg kjørte en p4004 brokoblet til 200w på det rf elementet, men det ble ikke skikkelig sus i serken før vi koblet på T15002. Da ble det bassen sin da. :) vel jeg vet ikke hva 1 slik p2 subber kan prestere hehe... men 2 vet jeg iallefall fungerer greit med 200w rms pr element... kan sier jeg var oppe i 500w rms pr element også... men det kan ikke sammelignes hehe... masser av anbefalinger fra meg :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 skal selv ha en 12" til 1500kr klassen, men klarer ikke å bli enig med meg selv. er så masse spennende ute på markedet å jeg har hørt så lite selv. :( kunne tenkt meg å sammenlignet p2 subben og ud subben i renaultn med dynabel forsterkeren jeg mest sansynligvis havner opp med. men earthquake og hertz har jo også noen som er interessant, men disse har jeg ikke hørt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 hvis du skal ha en basser så trenger u sikkert en kasse oxo som gir fra seg BRA med lyd. Så er den ikke ALT for stor heller... Kassa er til 1*12". Jeg kan love deg at du får mye for penga + at du ikke bruker opp hele bagasje rommet på bare basskasse osv osv..Denne kassa tar bare en liten plass i bagasje rommet. Her er noen bilder: Jeg har to sånne.. men jeg skal ha 1300kr for stk. Det er HELT geniale kasser. Tar ikke noe plass å gir en bass lyd som er helt konge. Jeg har brukt denne kassa til en av mine Alpine V12 basselement.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg