Gå til innhold

bassere til ca1500kr

Ranger emnet

EspenG

Anbefalte innlegg

Vil nå alikevel nevne at P212S4 f.eks til 1490 ikke er overprisa i forhold til div andre merker jeg har prøvd i den klassen. Hadde f.eks 2 stk. P2 12ere i golfen og de fungerte utmerket!

Men... vil du ha store ressurser for RÅTT trykk og elementer som tåler masser av juling? da går du for pioneer ts-w121spl til 1490! Det er noe av det råeste jeg vet av til den prisen.

du finner den f.eks hos http://www.boomcar.no (ikke boomboom for de som lurer)

Anerkjent sjappe i Grimstad med masse gode tilbud :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg kjørte en p4004 brokoblet til 200w på det rf elementet, men det ble ikke skikkelig sus i serken før vi koblet på T15002. Da ble det bassen sin da. :)

vel jeg vet ikke hva 1 slik p2 subber kan prestere hehe... men 2 vet jeg iallefall fungerer greit med 200w rms pr element... kan sier jeg var oppe i 500w rms pr element også... men det kan ikke sammelignes hehe... masser av anbefalinger fra meg :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal selv ha en 12" til 1500kr klassen, men klarer ikke å bli enig med meg selv.

er så masse spennende ute på markedet å jeg har hørt så lite selv. :(

kunne tenkt meg å sammenlignet p2 subben og ud subben i renaultn med dynabel forsterkeren jeg mest sansynligvis havner opp med. men earthquake og hertz har jo også noen som er interessant, men disse har jeg ikke hørt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du skal ha en basser så trenger u sikkert en kasse oxo som gir fra seg BRA med lyd. Så er den ikke ALT for stor heller... Kassa er til 1*12". Jeg kan love deg at du får mye for penga + at du ikke bruker opp hele bagasje rommet på bare basskasse osv osv..Denne kassa tar bare en liten plass i bagasje rommet.

Her er noen bilder:

1228962681.jpg

999721013.jpg

1447858216.jpg

Jeg har to sånne.. men jeg skal ha 1300kr for stk. Det er HELT geniale kasser. Tar ikke noe plass å gir en bass lyd som er helt konge.

Jeg har brukt denne kassa til en av mine Alpine V12 basselement..

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider