Gå til innhold

Autospar? Er dette noen butikk å anbefale?

Ranger emnet

Tony_VAG

Anbefalte innlegg

Oversiktelig nettbutikk, gode på support og service.

Har erfart at de ikke har alt på lager, men da sender de e-mail og forteller deg det, og spør om det er greit å vente, eller om ordren skal slettes.

Prisene der er vel heller ikke så verst.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

håpløs butikk. Skikkelig dritlei, når enn først har bestilt ting som ikke er på lager, gir dem ingen oppfølging. Så enn må mase ned dem selv, for å få ut info.

Greie på ting dem har på lager, håpløse når det gjelder bestillingsvarer.

Lover ting, men klarer ikke holde det.

Dog, dette er min mening :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler for å si noe selv,

alt som står under er av EGNE erfaringer..så..hver sin meining..

dårlig service er der IKKE...du får fort svar på bestillingen din, i tilfelle dem ikke har det som lagervare, så har dem RINGT meg og spurt om jeg ville bestille eller ta en lignende produkt..

neste gang fikk jeg feil vare, sa ifra om dette på mail og fikk svar om å sende tilbake så skulle dem sende riktig vare!

så alt i alt..jeg har gode erfaringer med dem:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart dem svarer fort på første mail, når først bestillingen er i havn, og forhåndsbetalingen er gjort

For å legge til:

Mailet dem spurte om leveringstid:

"Hey, lurte på lagerstatus på følgende:

Artikkelnr: 5076 og 1H6653JOE

Kan du gi meg en god pris på dette?"

svar:

Heisann..

Alt på lager. Du kan få 10% da blir prisen 1978,- ink mva

Orden ble opprettet den 21.03.2006

Så får jeg igjen svar:

Varenummer 5076 er vi utsolgt for, den bestilles ved registrert betaling, og forventet leveringstid er ca 2 uker til vårt lager.

Så på 3-4dager er dem utsolgt for varen.

Og det har enda ikke kommet. Pga leveringsproblemer i tyskland og blablabla.

"Har bare fått melding om at de holder på med pakking, og sender fortløpende. Har ikke fått noen leveringstid på noe enda dessverre."

Det at man da må sende på en mail hver eneste uke for å høre etter status, det er slitsomt.

Akkurat det samme var med hovedlyktene jeg bestilte. Samma ulla, tok jo over en måned.

Mulig jeg virker utolmodig, men det er nå jaggu vår og nå.

Og når man lover en ting, og sier en ting, ja da tror man vel på det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode erfaringer med dem jeg da. Jeg handla baklykter og sideblinkers hos dem. De hadde ikke på lager akkurat da, men de regna med en uke før de fikk det på lager. Etter omtrent en uke ringte det faktisk en fyr fra Autospar og sa at nå hadde de sendt pakka, så nå kom den i postkassa om noen dager. Jeg trengte altså ikke å ringe selv og mase.

Så i MINE øyne er Autospar gode greier. Men nå har jeg jo ikke handla SÅ mye fra dem da.

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider