Mad_Maxx Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Som tittelen sier.. Noen skabbete homoer har rappa felga mine. Bilen sto utenfor hybelhuset i glomfjord. Det skjedde i går natt. :fire: 500 kr for tips som fører til at felgene blir funnet. De ser slik ut: Med silverstone 225/45 dekk på. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Bump. Artikkel i Avisa nordland om tyveriet. Jeg ser for jævlig ut på skolten :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 var felgene på bilen og de har skrua dem av??? uansett, kondolerer og måtte de brenne i h*#%¤#" :fire: Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Jepp, de var på bilen... De skal få sin straff. Tenker jeg tar dem etter politiet er ferdig med dem :fire: Hvis de finner dem da :( Sånne folk fortjener bare å dø. Har lyst å sende takkebrev til han som skaut den der biltyven i fjor(?) Eneste måten å ta seg av dem på :fire: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 herregud... må det bli nødvendig å kjøpe hjulbolter med lås på nå da... ;) stod bilen bare på bakken uten noe den da? syns de fortjener litt :deng Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Bilen står bare på bakken ja.. Står på bærearmene, så bremsene tar ikke nedi.. Så den er nok ok.. Men har en kompis på verkstedet her i nærheten som skal skrive papir på at bremse og eksos er busta.. Så det får de skabbete kjøterne betale og :deng De skal få så mye bank når jeg får tak i de at de skulle ønske at horemora deres aldri hadde blitt voldtatt av faren deres!! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes190E Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 http://www.an.no/nyheter/article1691931.ece satan kor kjipt.. sku ha hatt grisesmekk..dukenukem ska hold øya oppe, håpa du finn jæ... å får fælgan til bake hel.... Siter Mercedes 190e 2,3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 kjipt.. felgene var vel like mye verdt som bilen? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Jepp :D Har handla kubein nå, tenker jævlene skal få smake det når jeg finner dem! :fire: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Au.. Slikt suger! Deng dem godt.. JEg kan godt stille med sementblander, hvis du vil støpe jesusstøvler til dem... *rusle rundt på mjøsa...* Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 17, 2005 Rapporter Share Skrevet August 17, 2005 ja, duster altså.. noen har stjelt to ventilhetter fra bilen min!!! omg.. var volvo alu-ventilhetter, fikk de av søsteren min etter en utenlandstur. skral verdi sikkert, men sentimentalverdi hadde de. hadde jeg tatt de på fersken, skulle jeg kjørt over de og spinnt av bein og armer på dem. så skulle jeg økset de i ryggen med en sløv øks Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Hva er det med å stjele ventilhetter? Hadde blåoksiderte på rekorden (pimp stylz :D) tror du faen ikke noen var å rappa de? Men jeg ble mistenksom da bilen på sia plutselig hadde fått slike, så jeg fikk de igjen:D Hallo... De kosta 65 kr... :hammer Slike folk må da være innavla i hue :hammer Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Hva er det med å stjele ventilhetter? Hadde blåoksiderte på rekorden (pimp stylz :D) tror du faen ikke noen var å rappa de? Men jeg ble mistenksom da bilen på sia plutselig hadde fått slike, så jeg fikk de igjen:D Hallo... De kosta 65 kr... :hammer Slike folk må da være innavla i hue :hammer Haha.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 fler enn meg som har blitt frastjålet ting idet siste ser jeg... Jeg ble frastjålet 4 wonderbaum, 1 rull med 50 kroners sotningsfilm fra biltema og 4 gullfarga ventilhetter som lå på låven... irriterende! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio 89 Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Hva er det som skjer i dette landet!!! Hadde disse skapninger holdt seg i ørkenen slik de var skapt for hadde ikke dette skjedd!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg