Gå til innhold

Stjålet! Mega Wheels Luxera 17" 225/45

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Hva er det med å stjele ventilhetter? Hadde blåoksiderte på rekorden (pimp stylz :D) tror du faen ikke noen var å rappa de? Men jeg ble mistenksom da bilen på sia plutselig hadde fått slike, så jeg fikk de igjen:D Hallo... De kosta 65 kr... :hammer Slike folk må da være innavla i hue :hammer

Skulle jo tømt hjula for luft og :)

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe felgene dine kommer til rette igjen Mad_Maxx...

Jeg kjøpte låsemuttre til mine felger, fikk panikk da jeg nesten ikke fikk den ene av..Heldigvis gikk det til slutt, men det skal aldri på igjen, da det ikke skulle være nødvendig! :watchout

Slike mennesker skulle vært kneblet fast, og blitt slikket i hjel av en lat ku!

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God en det! :D Heh, søskenbarnet mitt mista nøkkelen til låsmuttrene.. Tok lenger tid å få av felga en det tok å bytte fjærer og dempere på hele bilen :D

Håper felga kommer til rette ja... Men hvis ikke så blir det 9x16 med 215 dekk, fikk litt blod på tann når jeg fikk senkesettet i går ;) Så har planer for v8 i løpet av vinter\våren :D Skal ha skikkelig eurolook granada ;) Har ikke sett så mange av de før ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe folk ikke stjeler... fin dem og send en torpedo på dem :hammer

Jeg har ikke verdens dyreste felger på 240ien, men de er verd nok penger (1840,- x 4) skal innvister i låsemutter på mandag.

Tyver sulle ha vært : :ex_machin :deng :aug: :iconsm :ratatatat fatality

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe folk ikke stjeler... fin dem og send en torpedo på dem :hammer

Jeg har ikke verdens dyreste felger på 240ien, men de er verd nok penger (1840,- x 4) skal innvister i låsemutter på mandag.

Tyver sulle ha vært : :ex_machin :deng :aug: :iconsm :ratatatat fatality

Som jeg skulle sagt det selv! Har 4 låsemuttrer liggende, irriterende, fikk de e uke etter felga blei stjælt... De var utsolgt da jeg kjøpte felga, hadde de hatt da, så hadde ikke felga blitt stjælt >.<

Og et fint rødt kubein er innkjøpt og står klar ved utgangsdøra hvis noen skulle føle for å prøve seg igjen batman

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider