Mad_Maxx Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Jepp.... Å nå er saken henlagt... Så de felga ser jeg vel neppe igjen... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Jepp.... Å nå er saken henlagt... Så de felga ser jeg vel neppe igjen... henlagt.....heia norge sier bare jeg, synd me felgene å måtte de som synker så lavt at de gjør noe sånt BRENNE I HELVETTE! Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 25, 2005 Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 klart det er sinnsykt kjibt når ting blir stjælt, men ærlig talt? snakke om å drebe folk for 8lapper!? vær så snill, synker jo like lavt som felgtjuvene! 8lapper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Heh, de hadde fått seg en seriøs omgang juling hvis jeg finner de.. Ta livet av de? Gidd.... Knekke kragebeinet? For all del! Da husker de konsekvensene :fire: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jepp :D Har handla kubein nå, tenker jævlene skal få smake det når jeg finner dem! :fire: Hvis politiet finner ut hvem det var er det lett å finne de så lenge du anmelder de. Da får du et brev i posten at du har anmeldt den og den personen. Navn og fødselsdato står i brevet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 finn gutta, anmeld de, og send noen på de etter at de har vøt hos snuten og fått sin straff, gjør du noe selv er det jo like ille igjenn.. skal se etter felgene dine jeg vettu :D 5x 112 på granada? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Jepp, er 5x112 ja.. Håper det er noen lokale svin, som tror alt er glemt om felga til neste sommer.. Da må de tro om igjen! :fire: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hva er det med å stjele ventilhetter? Hadde blåoksiderte på rekorden (pimp stylz :D) tror du faen ikke noen var å rappa de? Men jeg ble mistenksom da bilen på sia plutselig hadde fått slike, så jeg fikk de igjen:D Hallo... De kosta 65 kr... :hammer Slike folk må da være innavla i hue :hammer Skulle jo tømt hjula for luft og :) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Skulle jo tømt hjula for luft og :)MeSs slike folk som stjeler felger av andres biler forstår bare en ting!!! rund juling fra topp til tå!! bare pass på å ikke brekke noe så du blir dømt for vold... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio 89 Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Jepp.... Å nå er saken henlagt... Så de felga ser jeg vel neppe igjen... De har fan meg så mange lover i dette landet at selv ikke politie vet om alle eller klarer å følge dem opp! nei det var det jeg sa stem FRP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Får håpe felgene dine kommer til rette igjen Mad_Maxx... Jeg kjøpte låsemuttre til mine felger, fikk panikk da jeg nesten ikke fikk den ene av..Heldigvis gikk det til slutt, men det skal aldri på igjen, da det ikke skulle være nødvendig! :watchout Slike mennesker skulle vært kneblet fast, og blitt slikket i hjel av en lat ku! Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 God en det! :D Heh, søskenbarnet mitt mista nøkkelen til låsmuttrene.. Tok lenger tid å få av felga en det tok å bytte fjærer og dempere på hele bilen :D Håper felga kommer til rette ja... Men hvis ikke så blir det 9x16 med 215 dekk, fikk litt blod på tann når jeg fikk senkesettet i går ;) Så har planer for v8 i løpet av vinter\våren :D Skal ha skikkelig eurolook granada ;) Har ikke sett så mange av de før ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Oktober 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Er det noe folk ikke stjeler... fin dem og send en torpedo på dem :hammer Jeg har ikke verdens dyreste felger på 240ien, men de er verd nok penger (1840,- x 4) skal innvister i låsemutter på mandag. Tyver sulle ha vært : :ex_machin :deng :aug: :iconsm :ratatatat fatality Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 Er det noe folk ikke stjeler... fin dem og send en torpedo på dem :hammer Jeg har ikke verdens dyreste felger på 240ien, men de er verd nok penger (1840,- x 4) skal innvister i låsemutter på mandag. Tyver sulle ha vært : :ex_machin :deng :aug: :iconsm :ratatatat fatality Som jeg skulle sagt det selv! Har 4 låsemuttrer liggende, irriterende, fikk de e uke etter felga blei stjælt... De var utsolgt da jeg kjøpte felga, hadde de hatt da, så hadde ikke felga blitt stjælt >.< Og et fint rødt kubein er innkjøpt og står klar ved utgangsdøra hvis noen skulle føle for å prøve seg igjen batman Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg