ekdal Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 dette er mitt første forøk på å tegne etter bilde. tegninga er ikke ferdig ennu så jeg tar godt imot tips feil osv. orginal: tegning: Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 blei nice den.. mangler bare litt finish.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 ble bra dette... Litt farge osv hadde gjort seg. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 jau. det kommer etterhvert. har sittet med den i kanskje 5-6 timer, så jeg ser streker overalt nå. stolene ble litt feil dimensjonert men det får gå. tenkt å adde på intercooler, carbon hood, finere lykter, bakvinge, spyledyser, felger, hood scope, griller, krom speil, og lakk. men jeg tar gjerne i mot tips og slikt som sagt. Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 photoshop du tegner i ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 stemmer det jau. cheers Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 hadde vært litt greit med et bakdekk også...;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 rattet er feil.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 mye man kan pirke på. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hehe bare pirk i vei. som sagt så skal jeg fortsette med denne tegninga når jeg får tid. Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 hehe bare pirk i vei. som sagt så skal jeg fortsette med denne tegninga når jeg får tid. :) Vi skal pirke på det minste vi ser. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 bakhjul hadde jo vert fint :P framdekket er da smalere nede enn oppe?? vertfall rattet panseret går over lykta og forbi skjermen lissom(skal d være badlook?) sideskjørtet går over dekket d jeg kom over i forbifarta:::lykke til videre! :) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Speilet på fører siden burde sett bedre ut.. Ene hullet på stolen på passasjer siden stemmer ikke... Håper du retter opp tingene Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekdal Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 nå har jeg fått jobbet litt med tegninga og utbedret (forhåpentligvis) feilene. det jeg har endret er: -for og bakhjul -frontlykter -ratt -seter -speil -endret litt på frontfanger -endret litt på dashbordet det jeg har lagt til: -tachometer -panserlås -intercooler (rør kommer senere) -GTR merket - kan ikke utelate det -grill -nytt ratt -nye hjul med felger skal prøve å få på bak vinge, hood scoop hvis det ikke blir for teit, grilelr her og der, seler til stolene, muligens legge på noe mer farge Siter Riding the Bullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 panserboltgreiene er tegnet i planet, dvs i feil vinkel ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg