Coltern Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Helloen skal ha en forsterker til, da må jeg ha to remote kabler. Kan jeg bare splitte den jeg har i 2 slik at jeg har til 2 forsterkere, for det er ikke plass til en til på spellern! :disco Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H22Lude Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Skulle funke helt fint det,da remoten ikke trekker så mye strøm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb^ Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Noen forsterkere har også remote output, hvis en av forsterkerne dine har dette er jo dette den beste løsningen. Har hørt om spillere som har kveldet pga remote som er splittet for mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 eventuelt kan du lage et releoppsett for forsterkerene, slik at du bare har strømmen til rele'et å tenke på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 2 forsterkere går greit, om du skal ha flere så anbefales det å bruke rele.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hvordan kobler man remote med rele? Visste ikke at remote "trakk" så mye strøm. Det er jo bare et 12V signal. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 De fleste remote utganger jeg har vært borti står merket: "MAX 300mA" Det er jo ikke store strømmen tenkte jeg.. så jeg har alltid lagt den direkte til ett rele og ikke hatt noen andre komponenter på remotekabelen.. Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hvordan kobler man remote med rele? Visste ikke at remote "trakk" så mye strøm. Det er jo bare et 12V signal. Signalet er fortsatt spenning og strøm vettu :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Takker for svar, bare splitter den jeg da, er jo bare et lite signal da :p hehe. Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Greit nok det, men trekker forsterkerne noe av signalet? Så lenge det virker er det vel bare å splitte signalet så mye man vil... Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 splitter så lenge det funker, skal ikke ha fler forsterker nå uansett:P Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg