oter11 Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne lakken? gjerne over nettet. og for de som ikke vet hva slags lakk det er,så er det cameleon lakk,er 4 forskjellige typer å velge mellom,tror jeg. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
persjan Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne lakken?gjerne over nettet. og for de som ikke vet hva slags lakk det er,så er det cameleon lakk,er 4 forskjellige typer å velge mellom,tror jeg. Søkte på duplicolor mirage og fikk mange treff..... Har du forsøkt det.. Siter Mercedes 190E 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Søkte på duplicolor mirage og fikk mange treff.....Har du forsøkt det.. ja,men jeg må ha det fra norge,eller et land som kan sende det,og det kan ikke usa Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg