Gå til innhold

Primera P10 facelift: grill, leppe osv

Mac

Anbefalte innlegg

Heisann.. Jeg har følgt med på Primera forumet en stund, uten at jeg kanskje har gitt så mye lyd ifra meg.. Har vært litt treig til og få styla bilen min noe særlig, men tror jeg skal style den litt nå..

Er en 92-93 (reg i desember) P10 med 95 modell fanger, hekk og sideskjørt. Har 15" alufelger og 95modell baklykter. Har også tenkt og sette på en 95modell vinge jeg har liggende. Det jeg har tenkt på og sette på er lyktelister, lagunaleppe og modde grillen med gitter.. Kanskje fanger også bør få litt gitter? siden jeg ikke har spredere.. Bør jeg senke den også tro?

primera-front.jpg

-> Bmw 328i E46

X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senking er moro. Har kun funnet 40 og 35mm. Skulle hatt 60mm

Hvis du ikke vil koste på deg originale tåkelys så kan du sette inn gitter og kjøpe linselys fra Biltema til 398,- Finner mye bra deler på: bruktbildeler.com

Som du kanskje har lest så kjøpte jeg en Primera igjen nå :) Lag en prosjekt tråd du også da vel :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, senking er tingen det! Blir nok 40mm framme og bak på meg.. Noen som vil anbefale merke?

Kan kanskje lage en prosjekt tråd.. får se etterhvert!

-> Bmw 328i E46

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&R hadde jeg på forrige Primera. Var bra de. Betalte 1600 på powerzone men nå skal de ha 2200. Uvisst av hvilken grunn.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører på Cobra selv, og er fornøyd med det.

Ok.. en ting jeg har lurt på Partypulp, har du modifisert grillen din selv?

-> Bmw 328i E46

X - Nissan 200SX S13

X - Nissan Primera P10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...
  • 3 weeks later...

Hei^^ er nok så ny på denne siden jeg å..

Har en Nissan Primera 95 mod..

Er ikke akkurat en bil type som vet alt om bil å sånt, men jeg vil bare vite en ting.. Bak på bilen min så står det PTL over høyre baklykt(når du ser den bak fra) vet noen hva det står for ?

noen sier at det er extra utgaven,, men jeg vet ikke hva jeg skal tro :P

Endret av Shimmy Shimmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider