Ejd33p Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Når det gjelder den breddingen, hvordan får du det til? Har du et kildebilde? Eller brusher du? Har sett mange biler med samme bredding. (Tenker på festet osv) Lurte på om det kanskje finnes noen tut på akkurat denne metoden? (Tenker ikke på de som jeg har fra før, men "kopier hjulbuen, dra ut.... blure i hop... bla bla bla") ingen kildebilde kun meg og brushen! festet er også brushet :P ser litt på refleksjoner og slikt men alt er brushet Takker for fine komentarer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 ingen kildebilde kun meg og brushen! festet er også brushet :P ser litt på refleksjoner og slikt men alt er brushet Takker for fine komentarer :D Men hvordan brusher du noe slikt? :) Ser så jævlig bra ut! :D Hehe... Finnes det noen tut noen plass? Eller kanskje du vil lage et? :P Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Som sagt av andre før her, det er vel ingen vits å skrike HOF hver gang det kommer en god mod? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Som sagt av andre før her, det er vel ingen vits å skrike HOF hver gang det kommer en god mod? forsåvidt enig... men noen skiller seg jo ut da ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 True, true. Skal ikke fortelle dere hvordan dere skal styre hvem som skal inn på HOF og ikke. hihi Men det kan jo bli endel etterhvert, i slikt tempo som folk produserer verker i sommerukene :D Det går jo ann, sånn når lista begynner å bli lang, At man setter opp vote så de beste av de beste kommer øverst. Eller nevermind.. Undervurderer jeg nå? aneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg