Andy` Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Bestilte for noen uker siden (!!) M3-speil elektriske til min Audi fra Quality Autoimport. Venter enda på dem.. Litt ergelig at man kan få dem hos Maxam-tuning til 1300,- spenn, jeg betalte 1995,- :hammer Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 avbestill dem? Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy` Skrevet August 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Jeg måtte forhåndsbetale... så da spørs det vel om jeg får refundert..? Siter - 96 Audi A4 ------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 du kan jo høre med dem, eller vente til varen kommer og si at du var misfornøyd med den og sende tilbake. Mener det er mulig ifølge angrerettsloven, siden du ikke ser varen før den kommer til deg Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg