Hassa Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Mye fint der ja! Men han med cossien har nok dratt på feil treff! :hammer Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Mye fint der ja! Men han med cossien har nok dratt på feil treff! :hammer Hørte at eieren er instruktør der, noe som kanskje var vanskelig å tro med tanke på all bomgiringen vi hørte fra den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Hmm.. Tja, tror faktisk han var en av de som kunne kjøre. Han skulle vise idealsporet i "lugna halvtimen", mener jeg Hansy sa, men korriger meg om jeg tar feil. Grunnen til at jeg tror han kunne kjøre var at han var en av de få som faktisk kjørte fra han jeg satt på med(i svingene vel å merke!), han i cossien, og en Fiat-sjåfør(en blå barchetta etter det jeg kunne se, men det stod spyder bakpå.. WTF!?) Pluss en blå stasjonsvogn som tok en ulovlig forbikjøring:) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Jepp,helt korrekt,Jens.. Cossien kjørte slik at de andre fikk se idealsporet på lugna halvtimen..;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg