Sæther Racing Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Det spørs... Vidar er ingen dum mann. Han er ganske flink til å få ut ekstremeffekter.. Er vel 18 år siden jeg begynte med å trimme 'ped...så ble det litt road-racing-trim på sykkel for noen kompiser...så bygde jeg turbohojen min....så har det bare gått slag i slag. Selvutlært,eneste aspektet som gjør at jeg kan såpass er at jeg er vanvittig tålmodig...men det er ikke stort å bli imponert over. Sikkert et par hundre mann her i Norge som glatt klarer det samme. Men,takk for moral-boosten. :) Nei Mr.strand er helt sikkert ingen dum man. Selvlært ja, godt og høre,.da er det vel en sjangse for meg også. Og moral boosten trengte du virklig den? ehhe, noe penger og tjene i dette? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Nei Mr.strand er helt sikkert ingen dum man. Selvlært ja, godt og høre,.da er det vel en sjangse for meg også. Og moral boosten trengte du virklig den? ehhe, noe penger og tjene i dette? Aldri dumt med en moralboost,spesielt ikke når man er syk om dagen... :) Men nå er vi grenseløst off topic... Beklager,Hr. Felgen. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Aldri dumt med en moralboost,spesielt ikke når man er syk om dagen... :) Men nå er vi grenseløst off topic... Beklager,Hr. Felgen. :D Ja beklager OT. ble bare imponert. Kan godt slette postene dukenukem Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Ja beklager OT. ble bare imponert. Kan godt slette posteneMistenker at unge Reodor har et snev toleranse. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Mistenker at unge Reodor har et snev toleranse. :) Joda, unge Reodor tolerer denslags off topic i aller høyeste grad. Den er på en måte likevel on topic hvis dere skjønner. Og dessuten er dette som ingenting å regne i forhold til alle brødmeldingene som hersker i enkelte andre prosjekttråder. Til fredag drar Turboed1 (finnes det en Turboed0 og en Turboed2?) og jeg til KRB for å se om han kan hjelpe oss ut av stempeluføret. Vi har jo konkludert med at stemplene mine er direkte ubrukelige til et liv under 5 bars overtrykk eller 400 hk lystgass, så det trenges nye stempler kvikt... Samtidig sender jeg ut en kneskålknusepatrulje til østfoldbyene for å gjenopprette balansen i samfunnet etter den første stempelleveransen min som hadde følgende avvik i forhold til bestilling: Feil diameter Feil krysspinnediameter med påfølgende modding av lilleenden på rådene Feil kompresjonshøyde Feil forsenking i stempeltoppen Manglende gassporting Dette burde ideelt sett vært avdekket på et tidligere tidspunkt, men det er ikke så lett å se dette uten å ta nøyaktig mål og utregninger ifm monteringen. Nye stempler vil løse alle mine problemer og trolig også gjennopprette verdensfreden samt finne en løsning på problemene med for tidlig snøsmelting og øket vannstand i verdenshavene... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 (finnes det en Turboed0 og en Turboed2?) Turboed0 er helt klart en NA-kar... og Turboed2 er en kompis av meg. :D Dette burde ideelt sett vært avdekket på et tidligere tidspunkt, men det er ikke så lett å se dette uten å ta nøyaktig mål og utregninger ifm monteringen. Greit å ha en måle-frik/perfeksjonist i nabolaget,kanskje..? Nye stempler vil løse alle mine problemer og trolig også gjennopprette verdensfreden samt finne en løsning på problemene med for tidlig snøsmelting og øket vannstand i verdenshavene......men kun hvis du husker å la være å be verkstedet ditt sette inn en 20-mm foring i rådene hvis de nye stemplene har 22mm,ikke sant..? Ellers blir det ikke ro i Midt-Østen... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 men kun hvis du husker å la være å be verkstedet ditt sette inn en 20-mm foring i rådene hvis de nye stemplene har 22mm,ikke sant..? Ellers blir det ikke ro i Midt-Østen... Dette er allerede tatt hånd om. Oslo sylinderservice ble gitt umiddelbar stoppordre i påvente av nye stempler. Ingen grunn til å sette inn 20mm foringer hvis jeg får nye stempler med 22mm krysspinne nei... Ro i Midt-Østen er opprettet:ex_machin kiddie Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Dette er allerede tatt hånd om. Oslo sylinderservice ble gitt umiddelbar stoppordre i påvente av nye stempler. Ingen grunn til å sette inn 20mm foringer hvis jeg får nye stempler med 22mm krysspinne nei...Ro i Midt-Østen er opprettet:ex_machin kiddie Det skremmende er at du risikerer å få 99% av alt du hadde bestilt første gang...med stempler du ikke har bestilt.:watchout Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det skremmende er at du risikerer å få 99% av alt du hadde bestilt første gang...med stempler du ikke har bestilt.:watchout At KRB skal ha stempler med mitt navn på liggende i hylla si uten å være klar over det er nesten for godt til å være sant:scared Time - will - show som Rudolf Blodstrupmoen sa i sin tid... Og husk skyvelære. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Greit å ha en måle-frik/perfeksjonist i nabolaget,kanskje..? Og glem ikke øyemålet jeg fremviste når jeg ble satt under press da damndamn Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Skyvelære...og aktiv måling vil foretaes. Measure once,cut twice. ...eller noe sånt... Edit: Du fikk ikke noe flowtall på IC'en vel..? Driver og flower nå... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Edit: Du fikk ikke noe flowtall på IC'en vel..? Driver og flower nå... Flow litt du mens jeg tar meg en liten blund :sleeping Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Virker som et fantastisk prosjekt dette her., ser det har holdt på i et års tid. Har en kompis som kjører 850 T5, med v70r turbo. svær bra biler :D Følger spent med videre : D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg kjøpte prosjektbilen allerede i 2004, så prosjektet er 3 år gammelt. Fysjameg som tia flyr når man har det moro... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Og glem ikke øyemålet jeg fremviste når jeg ble satt under press da damndamn ville gått for micrometer eg da.... men det er vel bare meg? Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.