Reodor F Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hva med onsdag kveld ? er jo håpløst og få til noe i helger. Onsdager (og mandager) er dårlige dager for styremøter i FRT. Da trener jeg fra 2030-2200. Førstkommende torsdag skal jeg på FAU-møte, men det kan jeg jo skulke... Ser for meg en Peppes eller LS kanskje. Resten av planleggingen av det sosiale samkvemmet får vi ta via sms eller feltlinje gutter, ellers sklir denne tråden ut og blir like full av brødmeldinger som enkelte andre prosjekttråder :violin: :tannløs: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Onsdager (og mandager) er dårlige dager for styremøter i FRT. Da trener jeg fra 2030-2200. Førstkommende torsdag skal jeg på FAU-møte, men det kan jeg jo skulke... Ser for meg en Peppes eller LS kanskje. Resten av planleggingen av det sosiale samkvemmet får vi ta via sms eller feltlinje gutter, ellers sklir denne tråden ut og blir like full av brødmeldinger som enkelte andre prosjekttråder :violin: :tannløs: hehe der følte jeg meg litt truffet du;) hehe, men dette er en genial bra tråd :thumb Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hehe der følte jeg meg litt truffet du;) hehe, men dette er en genial bra tråd :thumb Ikke myntet på deg scrat. Men laaange tråder har en tendens til å inneholde mye arkivuverdig skvalder etterhvert :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Ikke myntet på deg scrat. Men laaange tråder har en tendens til å inneholde mye arkivuverdig skvalder etterhvert :) hehe:) jeg veit, pleier å balle seg på mye svada når først noen begynner:puke: Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Siden sosialitetskvelden er anlagt,så skal jeg se om jeg får ferdig en proto- port slik at herrene kan kaste et blikk på før og etter mellom matbitene... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 dette høres meget bra ut, jeg har vært i kontakt med et dekalfirma ang FRT til frontruten min, så får vi se hva det evt ender opp med ;) lurer på litt div der. Turboed1 : fått no mer info ang det du skulle sjekke opp for meg? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Turboed1 : fått no mer info ang det du skulle sjekke opp for meg? Skal piske noen per telefon i nattens mulm og mørke... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Kjøper pakning i morra. Bestilte 2 stk, så har vi en vi kan benytte til destruktiv testing... Var på Møller og hentet pakningene jeg telefonbestilte nå. Det var ikke papirpakning som jeg trodde, bare en trekantet o-ring. Derfor bestilte jeg liksågodt hele vannrøret. Det kommer om en snau uke. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Var på Møller og hentet pakningene jeg telefonbestilte nå. Det var ikke papirpakning som jeg trodde, bare en trekantet o-ring. Derfor bestilte jeg liksågodt hele vannrøret. Det kommer om en snau uke. Det er tetninger på samme måte som på sykler...flensa rør med "kon" O-ring tredd på til tetning. Slår papirpakninger anytime... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Da har jeg bestilt meg 4 nye felger av ypperste klasse folkens. 7x17" stålfelg med ET 48 og 5/108 boltsirkel: Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 genialt Her felgen :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Why?????? Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Why?????? Jeg skal gi deg fire stikkord: Ulv Fåreklær Sleeper Diskret Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Blårøyk ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Jeg skal gi deg fire stikkord: Ulv Fåreklær Sleeper Diskret få på nåken sikkelige volvo kapsla so bli det ulv i fåreklær delux Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg