Turboed1 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Legg nå ikke angst i oss som bruker greie minuttet rundt... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Legg nå ikke angst i oss som bruker greie minuttet rundt... Hmmm. Av samme utskrift ser jeg at rundetid inkl førerbytte var på 47.092, så du kommer nok godt under minuttet... Regn med rundetider mellom 30 og 35 hvis du ikke har kjørt før. Men det krabber raskt under 30. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 har du kjørt mye der reodor? skal be sivert og gutta til å gi deg cart med dårlige dekk :P Turboed har lov til montering av trim ;) kommer jeg under 29 tallet skal jeg være fornøyd :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 har du kjørt mye der reodor? skal be sivert og gutta til å gi deg cart med dårlige dekk :PTurboed har lov til montering av trim ;) kommer jeg under 29 tallet skal jeg være fornøyd :) Tja... Jeg kjører i A-pulja i bedriftsserien. Kjørte i går kveld. Splitter nye karter i bedriftsserien, men drop-in kunder får nok nøye seg med de gamle ujevne kartene. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Kanskje vi burde starte Bilphorumets phoræning for kjøring av hyrkart. Bestetia mi sist gang jeg kjørte var på 26,596, og jeg er på langt nær blandt de beste. Tror banerekorden er ennå et drøyt sekund bedre. Jeg regner med du hyrte inn Turboed1 til å racepreppe carten din for å få til den tiden der. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 aha, NYE carter ja, jeg snakker om de gamle ugjevne jeg. A-pulja hørtes raskt ut. hva ligger snittet ditt på? og hvor ofte kjører du der? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 ...får "hyre" inn Formel 250-karten til FZR-Mannen sånn at jeg får standsmessig kjøretøy for oss "gravity challenged"... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg regner med du hyrte inn Turboed1 til å racepreppe carten din for å få til den tiden der. Ingen Turboed1 i mils omkrets dessverre. Han er forhåpentligvis hjemme i verkstedet sitt og prepper toppen min, mens jeg er på hhk og kaster glans :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ingen Turboed1 i mils omkrets dessverre. Han er forhåpentligvis hjemme i verkstedet sitt og prepper toppen min, mens jeg er på hhk og kaster glans :) ...trodde det var jeg som skulle være synsk...? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 aha, NYE carter ja, jeg snakker om de gamle ugjevne jeg.A-pulja hørtes raskt ut. hva ligger snittet ditt på? og hvor ofte kjører du der? Hadde vel 26-runder med de gamle kartene også, men de nye bedriftsserie-kartene er jevnere i både dekkutrustning og motorkarakteristikk. Jeg ser ikke snitt-tider på denne utskriften, men en kjapp utregning gir et snitt på 27,13775. Vårt lag kom på en beskjeden 8 plass i går, men med en ny fører så var det akkurat som fortjent. Moro hadde vi det lell. Det er kjøring ca 1 gang i måneden. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 ...trodde det var jeg som skulle være synsk...? For å spore tilbake til topic, åssen går'e med portinga? Fått ventildelene forresten? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 For å spore tilbake til topic, åssen går'e med portinga? Fått ventildelene forresten? Den skal på benken om ca en time. Delene skal etter hva jeg vet nå være i tollen... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 hehe. var hos turboed1 med en prosjekt topp selv i går(igjen :) ) og fikk lurt inn noen 12mm restriktorer i innsuget ditt mend turboed1 så en annen vei.. er ikke trygt med så mye hester vettu.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 hehe. var hos turboed1 med en prosjekt topp selv i går(igjen :) ) og fikk lurt inn noen 12mm restriktorer i innsuget ditt mend turboed1 så en annen vei.. er ikke trygt med så mye hester vettu.. Disse 12mm-restriktorene er gufne har jeg hørt :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 hehe. var hos turboed1 med en prosjekt topp selv i går(igjen :) ) og fikk lurt inn noen 12mm restriktorer i innsuget ditt mend turboed1 så en annen vei.. er ikke trygt med så mye hester vettu.. Hehehe! Dirty trick... Brukte man ikke noe tilsvarende 12mm restriktor i Rallycross tidligere (og kanskje også i rally)? Mener det var snakk om 'tommelfingerstore' restriktorer. Du kjører for Flo/Kolsås, Reodor? Sitter og ser på utskriften nå. Bestetida til BAV i går var vel 25.998, og banerek er vel 25.620 i henhold til websidene. Men både bane, feste (og karter) er jo forskjellig fra gang til gang, så det blir jo vanskelig å sammenligne. Går vel fortest litt uti heatet, når banen er 'rettet ut' og det er blitt litt varme i bakken... :D For å ikke gå way off(topic): Hva slags vekt forventer du at bilen havner på, og hva slags sperre skal du ha? Jeg har lest hele tråden tidligere, men beklager hvis dette står nevnt en eller annen plass... :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.