Gå til innhold

Reodor F: Volvo 850 - Volvo 850 S2+

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

Men nå har jeg vel ikke 0-deck...
Nei...men før du pre-monterer og måler så er det vanskelig å bestemme eksakt hva du har... Si en verdi du beregner på deck-høyden,så skal jeg dra kalkulasjonen en gang til jeg... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...men før du pre-monterer og måler så er det vanskelig å bestemme eksakt hva du har... Si en verdi du beregner på deck-høyden,så skal jeg dra kalkulasjonen en gang til jeg... :)

 

Før jeg har fått tilbake rådene med korrekt monterte foringer så blir det vanskelig å si eksakt hva jeg har, men hvis komphøyden er lik på nye og gamle stempler så går det jo an å ta utgangspunkt i deck-høyden på stempel nr 1 som var ca 1,5 mm eller så. Jeg har prøvd å fortrenge de målene må jeg innrømme...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var henholdsvis 0.9 og 2.3 til deck der mener jeg å huske...så 1,4mm deck= 7.99:1. Dvs 8 for kjente. :) Litt bedre enn 6.7...

 

Edit: Stemplene dine har forresten ventillommer på 1.8cc. Og de er,beklageligvis, grunnet min totale mangel på nøyaktighet og mitt 0/20-syn på presisjon,flere hundredels gram ute av balanse... :( :hide

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var henholdsvis 0.9 og 2.3 til deck der mener jeg å huske...så 1,4mm deck= 7.99:1. 8 for kjente. :) Litt bedre enn 6.7...

 

Det var på nr 2 det var så ujevnt, men et snitt av disse målene burde jo duge. La oss vente på rådene...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten første gang jeg hører folk med peiling innrømme at de kan ta feil.
Mye lettere å få meg til å innrømme at jeg feiler enn å få meg til å "innrømme" at jeg "har" peil... Men takk for kommentarene...vi gjør bare så godt vi kan. :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Stemplene dine har forresten ventillommer på 1.8cc. Og de er,beklageligvis, grunnet min totale mangel på nøyaktighet og mitt 0/20-syn på presisjon,flere hundredels gram ute av balanse... :( :hide

 

Nå skal vi vel ikke legge skylden for denne hårreisende ubalansen på deg da :knock:

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår