Turboed1 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Kjøper pakning i morra. Bestilte 2 stk, så har vi en vi kan benytte til destruktiv testing... Tror vi skipper destruktiv testing... sånt 'e fali det... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Du er herved tilsatt i stillingen som meieribestyrer Ollvar O Kleppvold. Under forutsetning av at du ikke sandblåser i naborommet før jeg får montert sammen motoren igjen... :) Div deler er levert til sandblåsing så du slipper støvskyene når du skal ut og hente deg forfriskninger i kjøkken avdelingen... Skal nok få skaffet noe fludium som får raketten til å tenne på alle plugga jeg. Det blir desverre ufortollet gods men det brenner fort opp... Meieribestyrer passer meg bra siden jeg går under navnet fjøspunkeren på jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HomeFunk Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=PA9ooZHHDh8 her Reodor, denna må du se:) Sier ett ord: Genialt:) Siter 79`Volvo 244 Gl [solgt] 87`Volvo 245 Gle [solgt] 88`Saab 900 2.0 Turbo [solgt] 89`Vw Passat 35I [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Tror vi skipper destruktiv testing... sånt 'e fali det... Destruktiv testing betyr bare at delen ikke er brukbar etterpå. Og det kan den jo bli hvis vi legger på pakningen og sprayer lett over med mattsvart lakk eller noe sånt for å se hvor hullene skal være. Men hvis vi merker på annen måte så overlever den nok :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Div deler er levert til sandblåsing så du slipper støvskyene når du skal ut og hente deg forfriskninger i kjøkken avdelingen...Skal nok få skaffet noe fludium som får raketten til å tenne på alle plugga jeg. Det blir desverre ufortollet gods men det brenner fort opp... Meieribestyrer passer meg bra siden jeg går under navnet fjøspunkeren på jobben. Jasså Ollvar, du skal levere ufortollet? Da må du sørge for at det er kanna med E85 som "detter av lasset" da :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=PA9ooZHHDh8 her Reodor, denna må du se:) Sier ett ord: Genialt:) Den var jo bare helt konge. Monologen og lydene passer like godt til en 30 år nyere setting. Herlig! Dessuten ble F&F-gutta litt latteliggjort grinchy Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HomeFunk Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Den var jo bare helt konge. Monologen og lydene passer like godt til en 30 år nyere setting. Herlig! Dessuten ble F&F-gutta litt latteliggjort grinchy Syns det va så kult når han slo på Anlegge, så kjem flåklypa theme på:) Lol:) Siter 79`Volvo 244 Gl [solgt] 87`Volvo 245 Gle [solgt] 88`Saab 900 2.0 Turbo [solgt] 89`Vw Passat 35I [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Destruktiv testing betyr bare at delen ikke er brukbar etterpå. Og det kan den jo bli hvis vi legger på pakningen og sprayer lett over med mattsvart lakk eller noe sånt for å se hvor hullene skal være. Men hvis vi merker på annen måte så overlever den nok :) Lakk dreper ingen pakning...faktisk bruker jeg ofte det på pakningen med vilje ved gjenbruk av MLS-pakninger. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Sånn for Ollvar's helse så håper jeg det er E96 som faller av...hvis han skal prøvesmake... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Jasså Ollvar, du skal levere ufortollet? Da må du sørge for at det er kanna med E85 som "detter av lasset" da :) Spørs nok om jeg greier å anskaffe slike miljøriktige fludium. Ja nå er det vel snart så stor gutta er klistremerke trimmet med spons ifra mcDonalds. Alle kjører på steike fett fra big mac burgerne...:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 BTW,når har FRT egentlig oppmøteplikt...? Sånn for sosialitetens skyld? Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 hva med onsdag kveld ? er jo håpløst og få til noe i helger. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Går forsåvidt for meg...får høre med Mr. Felgen og resten av kompaniet... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 i orden, ring Herr. Felgen så får vi til en ordning. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Lakk dreper ingen pakning...faktisk bruker jeg ofte det på pakningen med vilje ved gjenbruk av MLS-pakninger. :) Tviler på at 37-kroners pakningen er av MLS-typen, men pytt pytt. To stk er bestilt, og pakninger får man jo ikke for mye av... :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg