Gå til innhold

Reodor F: Volvo 850 - Volvo 850 S2+

Ranger emnet

Reodor F

Anbefalte innlegg

hva med onsdag kveld ?

er jo håpløst og få til noe i helger.

Onsdager (og mandager) er dårlige dager for styremøter i FRT. Da trener jeg fra 2030-2200. Førstkommende torsdag skal jeg på FAU-møte, men det kan jeg jo skulke... Ser for meg en Peppes eller LS kanskje. Resten av planleggingen av det sosiale samkvemmet får vi ta via sms eller feltlinje gutter, ellers sklir denne tråden ut og blir like full av brødmeldinger som enkelte andre prosjekttråder :violin: :tannløs:

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdager (og mandager) er dårlige dager for styremøter i FRT. Da trener jeg fra 2030-2200. Førstkommende torsdag skal jeg på FAU-møte, men det kan jeg jo skulke... Ser for meg en Peppes eller LS kanskje. Resten av planleggingen av det sosiale samkvemmet får vi ta via sms eller feltlinje gutter, ellers sklir denne tråden ut og blir like full av brødmeldinger som enkelte andre prosjekttråder :violin: :tannløs:

hehe der følte jeg meg litt truffet du;) hehe, men dette er en genial bra tråd :thumb

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe der følte jeg meg litt truffet du;) hehe, men dette er en genial bra tråd :thumb

Ikke myntet på deg scrat. Men laaange tråder har en tendens til å inneholde mye arkivuverdig skvalder etterhvert :)

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke myntet på deg scrat. Men laaange tråder har en tendens til å inneholde mye arkivuverdig skvalder etterhvert :)

hehe:) jeg veit, pleier å balle seg på mye svada når først noen begynner:puke:

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sosialitetskvelden er anlagt,så skal jeg se om jeg får ferdig en proto- port slik at herrene kan kaste et blikk på før og etter mellom matbitene... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette høres meget bra ut, jeg har vært i kontakt med et dekalfirma ang FRT til frontruten min, så får vi se hva det evt ender opp med ;) lurer på litt div der.

Turboed1 : fått no mer info ang det du skulle sjekke opp for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper pakning i morra. Bestilte 2 stk, så har vi en vi kan benytte til destruktiv testing...

Var på Møller og hentet pakningene jeg telefonbestilte nå. Det var ikke papirpakning som jeg trodde, bare en trekantet o-ring. Derfor bestilte jeg liksågodt hele vannrøret. Det kommer om en snau uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Møller og hentet pakningene jeg telefonbestilte nå. Det var ikke papirpakning som jeg trodde, bare en trekantet o-ring. Derfor bestilte jeg liksågodt hele vannrøret. Det kommer om en snau uke.
Det er tetninger på samme måte som på sykler...flensa rør med "kon" O-ring tredd på til tetning. Slår papirpakninger anytime...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider