Gå til innhold

Reodor F: Volvo 850 - Volvo 850 S2+

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

Legg nå ikke angst i oss som bruker greie minuttet rundt...

 

Hmmm. Av samme utskrift ser jeg at rundetid inkl førerbytte var på 47.092, så du kommer nok godt under minuttet... Regn med rundetider mellom 30 og 35 hvis du ikke har kjørt før. Men det krabber raskt under 30.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du kjørt mye der reodor? skal be sivert og gutta til å gi deg cart med dårlige dekk :P

Turboed har lov til montering av trim ;)

kommer jeg under 29 tallet skal jeg være fornøyd :)

 

Tja... Jeg kjører i A-pulja i bedriftsserien. Kjørte i går kveld. Splitter nye karter i bedriftsserien, men drop-in kunder får nok nøye seg med de gamle ujevne kartene.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi burde starte Bilphorumets phoræning for kjøring av hyrkart. Bestetia mi sist gang jeg kjørte var på 26,596, og jeg er på langt nær blandt de beste. Tror banerekorden er ennå et drøyt sekund bedre.

Jeg regner med du hyrte inn Turboed1 til å racepreppe carten din for å få til den tiden der.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med du hyrte inn Turboed1 til å racepreppe carten din for å få til den tiden der.

 

Ingen Turboed1 i mils omkrets dessverre. Han er forhåpentligvis hjemme i verkstedet sitt og prepper toppen min, mens jeg er på hhk og kaster glans :)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen Turboed1 i mils omkrets dessverre. Han er forhåpentligvis hjemme i verkstedet sitt og prepper toppen min, mens jeg er på hhk og kaster glans :)

...trodde det var jeg som skulle være synsk...?

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, NYE carter ja, jeg snakker om de gamle ugjevne jeg.

A-pulja hørtes raskt ut. hva ligger snittet ditt på?

og hvor ofte kjører du der?

 

Hadde vel 26-runder med de gamle kartene også, men de nye bedriftsserie-kartene er jevnere i både dekkutrustning og motorkarakteristikk.

Jeg ser ikke snitt-tider på denne utskriften, men en kjapp utregning gir et snitt på 27,13775. Vårt lag kom på en beskjeden 8 plass i går, men med en ny fører så var det akkurat som fortjent. Moro hadde vi det lell. Det er kjøring ca 1 gang i måneden.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å spore tilbake til topic, åssen går'e med portinga? Fått ventildelene forresten?

Den skal på benken om ca en time. Delene skal etter hva jeg vet nå være i tollen... :)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. var hos turboed1 med en prosjekt topp selv i går(igjen :) ) og fikk lurt inn noen 12mm restriktorer i innsuget ditt mend turboed1 så en annen vei.. er ikke trygt med så mye hester vettu..

 

Disse 12mm-restriktorene er gufne har jeg hørt :)

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. var hos turboed1 med en prosjekt topp selv i går(igjen :) ) og fikk lurt inn noen 12mm restriktorer i innsuget ditt mend turboed1 så en annen vei.. er ikke trygt med så mye hester vettu..

 

Hehehe! Dirty trick... Brukte man ikke noe tilsvarende 12mm restriktor i Rallycross tidligere (og kanskje også i rally)? Mener det var snakk om 'tommelfingerstore' restriktorer.

 

Du kjører for Flo/Kolsås, Reodor? Sitter og ser på utskriften nå. Bestetida til BAV i går var vel 25.998, og banerek er vel 25.620 i henhold til websidene. Men både bane, feste (og karter) er jo forskjellig fra gang til gang, så det blir jo vanskelig å sammenligne. Går vel fortest litt uti heatet, når banen er 'rettet ut' og det er blitt litt varme i bakken... :D

 

For å ikke gå way off(topic): Hva slags vekt forventer du at bilen havner på, og hva slags sperre skal du ha? Jeg har lest hele tråden tidligere, men beklager hvis dette står nevnt en eller annen plass... :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår