Gå til innhold

Reodor F: Volvo 850 - Volvo 850 S2+

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

Har det toppet seg helt for deg nå eller!?!
De Volvo-toppene er bare toppen...av isfjellet. Har vel borti 20 tilsammen av varierende merker på vent her...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reodors egen hoffmekaniker og undertegnede bør kanskje sette oss opp på liste da for å bli med på isfjellet.

Det er jo tross alt bare 10% som er synlig når man ser toppen av isfjellet. Så du har vel jobb i lang tid fremover.

Men det er vel sånn det skal være tenker jeg.

 

Kom til å tenke på en ting her...

Det er jo bare ett par ting som mangler på Reodors liste over prosjekter. Det er vann og luft fartøy.

Men det er kanskje dumt å nevne noe sånt til en mann av dette kaliber.:blunk:

Toget har vel en mulighet til å ta form etterhvert også siden delen begynner å bli rene.

Du får legge inn søknad om åpnig av gamle tertitt banen så vi kan ha tog/bil treff i framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva mener du egentlig med dette? Er Autronic dårlig? Kunne du heller ikke si litt mer om hvorfor de sliter med fusk? Skyldes det rett og slett at de har kjørt med for lav kompresjon eller for små dyser? Eller har drivstoffet begrensninger som gjør det uegnet til trimming. Hvordan kan jeg unngå alt dette?

 

Mye av feilen ligger i fordeler feil som kan bli et problem sammen med autronic. Autronic har den dårligste tenningsboksen av alle sprut på markedet. Dvs ingen. Men med 5 gromme coiler med innebygget sluttsteg burde dette bli bra.

Mer ladd gir mer sladd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det du for slengt bilen sammen da? Ringstad har bestillt seg helt ny rulle, men han har ingen erfaring med autronic. Beste må vel være trond stenbøl eller bjørnstad bil da begge er gode på autronic.

 

Jeg håper på å få slengt den sammen i sommer. Det avhenger av hvor lang tid det tar å designe motorrommet. Veivpartiet er ferdig avbalansert denne uka og toppen blir vel også ferdig snart vil jeg tro.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Job nr er ikke tlf nr til je din klovn. Job nr er nummeret som forteller alle spec om stempelet. Nr står på stempelesken.

 

Hvis Photoshop sto meg bi så skal Job# være radert bort på de bildene jeg har lagt ut på nettet...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av feilen ligger i fordeler feil som kan bli et problem sammen med autronic. Autronic har den dårligste tenningsboksen av alle sprut på markedet. Dvs ingen. Men med 5 gromme coiler med innebygget sluttsteg burde dette bli bra.

 

Som sagt vil tenningsanlegget mitt bestå av en multiplexer, 5 coiler med innebygget sluttsteg, hallgiver på kammen og hallgiver på veiva. Jeg har tro på at det blir en stabil løsning.

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Job nr er ikke tlf nr til je din klovn. Job nr er nummeret som forteller alle spec om stempelet. Nr står på stempelesken.

*ironiens venner, en stor og glad gjeng*

 

 

Reodor, du får si i fra når du skal utover, så blir jeg gjerne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår