fi_asko Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 vanskelig å plasser denne topicen men.. Er bodyfiller det samme som glassfiber-sparkel? Og noen som vet hva resin er? ifølge orboka så var det kvae, noe jeg ikke legger min lit til. Hvor selger de forskjellig typer glassfiberduk, sparkel, bodyfiller, resin, polyester og liknende til en billig penge? Betalte netopp 400 kr for 3 liter polyester, 75 kr for en knøttflaske med herder og 45 kr meteren for duken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Det billigste er som regel å kjøpe det fra noen som driver med plasting. Bodyfiller = Sprøyte-sparkel Resin = Polyester (eksempel: Dip your brush and paint on some resin. Cover the whole area, except for where the speakers will go. Then apply the fiberglass matt) Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 18, 2005 Rapporter Share Skrevet August 18, 2005 Då vill jag få rekommandera denna herliga tråd Kjøpeguide for råvarer og verktøy (glassfiber ;-) som finns i eras upåklagliga Komposit-forum. Hoppas ni trivas! hellothere Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg