Gå til innhold

Koenigsegg ikke verdens raskeste lengre

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

200 km/t passeres på 6,8 sekunder, mens 300 km/t nås på ca 14 sekunder.

OMFG, det er jeg sugen på å få oppleve! For en helvetes LSD den bilen må ha, når den skal kontrollere 1001 hk fordelt på 4 hjul! Spinner nok litt hele veien hellothere

Lønna forsvinner nok i en helsikes fart på nye dekk til den og! :hammer

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønna forsvinner nok i en helsikes fart på nye dekk til den og! :hammer

Jeg tipper årslønna ryker til forsikringen jeg.

Menneh, er vel ingen andre biler den nærmeste tiden som kan slå denne rekorden? Tror dette kommer til å stå på sin plass i mange, mange år fremover...

Gleder meg til Top Gear's Jeremy tester Bugattien. Håper han finner noe kjipt med den, alltid like gøy med den ærlige kritikken hans! Og ikke minst se om den er god på bane også, ikke bare rett-frem ;)

Ferrari og Porsche har teknologien og kompetansen for å klare sinnsyk toppfart, de burdte gjøre et godt forsøk de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammel nytt, det er en prototype, den er ikke i produksjon enda...

såå .. den er har ingen offisiell rekord.. HAHA!

(PS: de har enda ikke testet CCR på en flat bane/innsjø:P.. nardo gir bare en indikasjon på toppfart .. for Mclaren F1 klarte de ikke mer enn 12kmt under hva den senere klarte på VW sin testbane.. bare vent til koenigsegg tester CCR i USA eller på VW sin testbane..)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at den farten ble satt i mai, og at det ikke er en offisiel verdens rekord, men det viser jo at Bugattien går så fort som de har sagt den skal.

Koenigsegg har sagt at de skal på testbanen til VW snart for å kjøre fortere enn 388km/t. De har selv veldig stor tro på at de skal klare å kjøre over 395 km/t som var den farten de hadde tengt skulle bli toppfart.

Så det er bare å håpe på at vi får en fight om tittelen: verdens raskeste serieproduserte bil. :boxers

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la oss ikke glemme at bugattien veier OVER 2 tonn ... mens egget er under 1200kg..

la oss heller ikke glemme at det er konkuranse mellom VW og en liten lokal sjappe..

glem ikke at CCR ikke er ferdig utviklet.. de har bare kjørt den EN gang på ringen tilogmed..

mens når bugattien kommer så er den 100% ferdig.. så slipper de små superbil produsentene bilenesine på markedet FØR de er ferdig utviklet..

vant til CCR er 100% ferdig .. så skal dere se at den eier bugattien..

(husk...understellet teller ikke bare i svinger)

og hvis det er sant at VW ikke lar de teste den på banen demmes.. så kan de jo altid ta med bilen til saltflatene i nevada.. der er det gratis :P

(mener Mclaren slet lenge før de fikk kjøre på VW sin bane)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider