Gå til innhold

Znip - Mazda 626 - Project Pimp My Mazda

Ranger emnet

Znip

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg synes det hørtes veldig rart ut å lakke teppet med benga :S gi meg rapport om du prøver det da.. jeg tror enten jeg får tak i ett grått brukt ett på skroten, eller at jeg prøver å farge det jeg allerede har, men no stoff-farge

ja... prøvde på hattehylla igår, så får se neste gang jeg er oppover hvordan det har blitt. Trengte mange strøk iallefall. På døra så prøvde jeg først med vinyl lakk, men den trakk noe så jævlig inn i stoffet, så da hadde det blitt mange bokser pr dør. Får kanskje prøve med vanlig lakk da. Brukte bengalakk og rull påp døra, det funka heller ikke noe særlig..

- 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK]

X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt!

X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK]

Mazda Owners Group Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åkei, daså.. Faen :( har du også røde racingbrytere.. så det først mnå.. menmen.. er jo mange som har det.. Og jeg har ikke herma etter deg.. bare så du vet det.. hatt planer om å kjøpe det lenge jeg.. skal ha på tåkelysa..

hehe! neida, om du så hermer etter så gjør det ikke noe vett. Tenker å bruke de på forsterkerne jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den hvite?

16V DOCH motoren med 148 hk ?

Isåfall har jeg snakka med ham.

Hele bilen gikk for 10k på autodb så jeg.. skulle få motor og kasse for 5.. men kan tjene seg å kjøpe hele bilen ja! Skal sse på det da jeg har betalt felger, senkesett og dempere..

var den hvite ja! med 148 hk...

mulig det var motoren og kassa som gikk for 6 ja...

tjener nok på å kjøpe hele bilen jah! får med bremser og slikt , blir nok lettere med godkjenning da!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
skjer det noe her dA?

hehe, joda! bilen er ute å ruller den. Har lakka interiøret svart iallefall nå da. Fått den i kjøremessing stand. Har vel bodd i bilen den siste uka, da jeg fikk lappen forrige tirsdag :D men bilder kommer, da jeg får tid til å oppover å montere det siste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hypp på TWR styling i bilens farge som trenger litt småfiks? :P

Jeg vræka gamlebilen (lik din) for en stund siden og vurderer å modifisere stylinga til å passe på bilen min ('88 626 Coupe) hvis ingen vil ha det :P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du hypp på TWR styling i bilens farge som trenger litt småfiks? :P

Jeg vræka gamlebilen (lik din) for en stund siden og vurderer å modifisere stylinga til å passe på bilen min ('88 626 Coupe) hvis ingen vil ha det :P

har du bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare liggende foran bilen min hvis det er av interesse :P

Som sagt så er det noe småfiks på det... Blant annet så satt også denne på en bil som hadde hengerfeste, så det er lagt hull/hakk til dette. Dessuten er frontfangeren delvis knekt (etter tauekroken på bilen jeg traff... :drive2 )

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider