708 Racing Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Noen som har et bilde eller en forklaring på hvordan de har monter powerfilter på en opel 2.2i motor? Føler det blir litt kluss, ettersom luftmengdemåleren ligger oppå filteret... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Noen som har et bilde eller en forklaring på hvordan de har monter powerfilter på en opel 2.2i motor?Føler det blir litt kluss, ettersom luftmengdemåleren ligger oppå filteret... Ikke noe sak egentlig. Er bare å ta å løsne toppen av luftfilterboksen, Snu lokket, og løsne 4 skruer eller noe sånt, så er luftmengdemåleren løs fra resten av boksen. Da er det bare å måle opp avstand mellom skruehullene og lage seg en adapterplate, 5mm stål er fint. så finner du en rørstom som er samme dim som powerfilteret ditt er, så sveiser du den på plata og skrur fast filteret med slagekleppe.. vips.. Støvsuger.. hehe.. neida. Men lykketil.. (går også å kappe i filler boksen. og så bruke pvc rør, litt enkelere for den som ikke har sveiseapparat. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Men vil dette gi noe effekt? Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Men vil dette gi noe effekt? Kanskje, men du må ikke for alldel forvente deg 10hk mere altså.. Kan på noen motoren gi litt effekt. Det spørs på hvor kald luft en får. Hvordan innspruten din er justert ol. Kammeraten min monterte Green filter på en Accord 2,0 134hk eller noe sånt. Gikk bedre, men ble fortsatt frakjørt av Kims Vectra A (115hk) Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Noen som har et bilde eller en forklaring på hvordan de har monter powerfilter på en opel 2.2i motor?Føler det blir litt kluss, ettersom luftmengdemåleren ligger oppå filteret... Off topic men bor du på hølonda å har Rekord??? bor i itj så lankt unna å har rekord vere arti å tatt en kikk på din å si ifra vess du træng dela!! bilde av min vet itj om du kjenne t dein! Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Off topic men bor du på hølonda å har Rekord??? bor i itj så lankt unna å har rekord vere arti å tatt en kikk på din å si ifra vess du træng dela!! bilde av min vet itj om du kjenne t dein! ja, bor på hølonda å har rekord. e itj så my å sjå da, men kanj jo lægg ut nå bilda av denj i dag... kårr du bor hænn da? tru itj æ har sjett biln dær før nei... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet August 24, 2005 Rapporter Share Skrevet August 24, 2005 Men vil dette gi noe effekt? LYDeffekt... Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg