sindrulf Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 finnes det gearkit og atb difrensial som passer til 6n? det finnes til 020, 02a og 02j girkasser, men jeg vet ikke hva slags girkasse som sitter i 6n1.6 8v. noen som vet om det passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by sindrulf finnes det gearkit og atb difrensial som passer til 6n? det finnes til 020, 02a og 02j girkasser, men jeg vet ikke hva slags girkasse som sitter i 6n1.6 8v. noen som vet om det passer? 6N har vanligvis 085 kasse. Quife lager ikke, men Gemini/Ricardo gjør det+ et antall tyske. Diffen koster fort 17 lapper Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Hva er forskjellen på de kassene som sitter i g40? En jeg snakka med mente det var en med lsd og en uten. Men det tviler jeg sterkt på!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 den ricardo siden var rotete as, lager de virkelig diffrensial og girkasse til polo? hvor får man kjøpt det? vet du om noen andre produsenter av polo transmisjon? polo classic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Ingen G40 er levert med lsd. G40 har samme utvekslinger og clutch som AFH (16v), men andre output shafts/yoke(?). De på Polo 6n stikker lengere ut. Her er noen linker FSG Gemeni Ricardo Oberlack Drexler Jeg kan muligens skaffe Gemeni gjennom PSD i England Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by Polo Classic Ingen G40 er levert med lsd. G40 har samme utvekslinger og clutch som AFH (16v), men andre output shafts/yoke(?). De på Polo 6n stikker lengere ut. Her er noen linker FSG Gemeni Ricardo Oberlack Drexler Jeg kan muligens skaffe Gemeni gjennom PSD i England PSD=Pit stop developement? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by nitewlkr PSD=Pit stop developement? Skulle nok stemme det ja... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by TurboPolo Skulle nok stemme det ja... Ikke helt: PitStop Developments:DPSD Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 jeg går utifra at du kan tysk poloclassic Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by sindrulf jeg går utifra at du kan tysk poloclassic Ikke særlig mye, kun det jeg har lært gjennom å lese Tyske bilblader og se på Derrick;) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 hehe, da kan du litt mer enn meg, men bare litt. sorry as, men jeg finner ingen steder der det står at, ja, våre differ og girkasser passer til polo 085.:confused: violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by sindrulf hehe, da kan du litt mer enn meg, men bare litt. sorry as, men jeg finner ingen steder der det står at, ja, våre differ og girkasser passer til polo 085.:confused: violin Hva mener du? Polo 6N har stort sett en 085 kasse (ikke Polo GTI) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Mars 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 jeg mener at man ikke kan bestille differ eller girkasser (som passer til polo085)utifra noen av de linkene du har gitt meg eller er det bare jeg som er dum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2003 Originally posted by sindrulf jeg mener at man ikke kan bestille differ eller girkasser (som passer til polo085)utifra noen av de linkene du har gitt meg eller er det bare jeg som er dum? du må nok sende en mail til de forskjellige ja, ikke noe muligheter for å bestille online. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg