Gå til innhold

bensin priser

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er bensinen billigere tidlig i uka enn sent, og billigere på morran enn kvelden?

Ligger rundt 10.8-11.2

Helt riktig, den varierer etter hvilken tid det er i døgnet og ja.

Avgiftsfri diesel folkens! Da koser D6'en seg noe helt grønnj*vli, da har man tilogmed rå' til å kjøre litt hardt og :P -Sier ikke mer. :volvsmile

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har kjøpt meg gass anlegg som jeg skal sette i snart.. koster rundt 3,50 litern! happyhappy

Gassanlegg?

Hvordan får du til det?

Og er det vanskelig å få til ? mye styr ? å ikke minst pris ?

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gassanlegg?

Hvordan får du til det?

Og er det vanskelig å få til ? mye styr ? å ikke minst pris ?

Har ikke sett så nøye på det enda, men det ser ganske enkelt ut.. slenger inn en gasstank i bagasjerommet og kobler seg innpå motoren på en måte :p fikk kjøpt det brukt for 3000 kr.. koster vel over 10k nytt..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 10:08 i dag mårres når jeg dro på jobb, dumme meg glemte jo og fylle da, når jeg kom hjem var det 11:22, liten forandring der gitt..

uansett så er det verdt og mekre seg at søndager og onsdager er dem dagene bensin er billigst! så det er kjekke dager og fylle på...

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylte i går på den lokale Hydro Texacoen. 9,62 for 95 blyfri da! Billig det til å ligge langt utpå landet. Pleier å fylle på shell eller statoil siden jeg har 50 øre rabatt per liter der.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider