Gå til innhold

bensin priser

Ranger emnet

MercFreak

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vi bilister er blinde melkekuer. De tapper oss for penger. Litt sleipt, pga dette er en behovsvare som de kan sette prisen på så høyt de vil. Mesteparten av penge setter de på en konto som det er X antall milarder på (mener det er 250k per norske innbygger). Hvorfor ikke spare litt mindre, sette ned prisen til rundt 8kr per liter.

Men en anne take som slår meg inn. Vi betaler greit med skatt, og i tillegg skal vi punge ut 25% ekstra på alt vi kjøper som også går til staten. Dette er penge utsuging. :hammer

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte faktisk 12.45 for liter'n nede her på den uBETJENT shell stasjon.... :hammer

Sperra øynene opp når jeg rulla forbi den lokale shellen her idag. 9,94 for 95

Betalte 10,15 for 30 liter på fredag og 10.04 for 50 liter igår... Uansett, er glad jeg ikke betalte 11,30 på en annen stasjon vei hjem på fredag..

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber selv på Shell, deltidstilling nå i sommer og det er støtt og stadig flere som kommentere bensinprisen, enten at den er dyr, eller at vi selger billigere enn konkurentene våre, (Statoil og Esso).

Jeg skjønner godt at folk er like irritert som meg over de skyhøye prisene, MEN hva hjelper det for folk å stå å kjefte på meg pga bensinprisen=P ?

Hadde jeg kunne bestemt, hadde bensin vært mye billigere!

jaja, men men! Fyllte 10liter V-power her om dagen, fyller lite da jeg enda ikke har fådt lappen (nettop blidt 18), men tror jeg blir å fylle V-power når jeg har råd, tror vertfall det er flere gunstige sider ved det, enn negative, fordeom det annses å være "lureum".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm, husker tilbake til den andre tanken jeg noensinne tanka, jeg var 18 år, og hadde hatt lappen i halvannen dag, skulle fylle, og havna inn på en ubetjent shell på forus (den er nå betjent), jeg var så fornøyd, alt var bra, fint vær, fersk lapp osvosv.. og bensinpris til...

hold deg fast..

6.15 saatan jeg savner prisene på rundt 7-8,-

some people say that they dont drive fast, they fly low... I`LL BET MY ASS THEY DONT HAVE FLIGHT SERTIFICATION!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nede i 9.60-70 her nå for bensinen, dieselen er under 9.

Står plakater på samtlige hydro stasjoner i byen " Bensin-diesel -1.50 ".

Tror det hadde noe med en festival her å gjøre pris kamp eller noe;) er ikke sikker.

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene i Oslo/Bærum er nå oppe i "hyggelige" 11,30 - 11,50 igjen... :fire:

Ja, det er de i Drammen også.

Husker selv dagen jeg rullet med egen bil bensin lå på 7,80 eller noe. Husker jeg ble furt når den rullet over 8.

Diskusjonen på råne plassen var nå den skulle ruller over 10ern for litern.

Da var liksom grensa nådd.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, men men! Fyllte 10liter V-power her om dagen, fyller lite da jeg enda ikke har fådt lappen (nettop blidt 18), men tror jeg blir å fylle V-power når jeg har råd, tror vertfall det er flere gunstige sider ved det, enn negative, fordeom det annses å være "lureum".

du, v-power er bullshit!

da ville jeg heller med jevne mellomrom hevet på "injectionrens" og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider